#26 Ako si zvýšiť dramaticky konverziu e-shopu efektívnym vyhľadávačom.
31:09
Podcast: Silná káva

#26 Ako si zvýšiť dramaticky konverziu e-shopu efektívnym vyhľadávačom.

22.11.2021

Gejza Nagy je CEO a spoluzakladateľ slovenského startupu Luigi’s Box, ktorý poskytuje e-shopom a webom inteligentné vyhľadávanie a odporúčanie produktov. Taktiež im pomáha pochopiť, ako využiť dáta o správaní zákazníkov na zvýšenie svojich tržieb. Gejza sa venuje riadeniu firmy, sales & business developmentu ako aj budovaniu vzťahu s klientami a partnermi.

ZDROJE:

· Luigi's Box (www.luigisbox.com) – viac o Gejza Nagy

· Odporúčaná kniha: Exponential (How to Bridge the Gap Between Technology and Society), Azeem Azhar

· Silná káva (www.silnakava.sk) –web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[01:21] Čo je dôležité k úspechu, čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Z pohľadu podnikania: robiť rozhodnutia o rozvoji firmy na základe dát a nie na základe pocitov a intuície.

[03:15] Ako vznikol nápad, Prečo vznikol a Aký problém rieši?

· začiatok ako webová agentúra, nasledovala myšlienka automatizácie a vytvoria Saas produktu (Software as a service – Softvér ako služba).

· Spojenie s partnermi odborníkmi v oblasti technickej časti webu (spojenie odbornosti a predajných zručností) a vyriešenie problému - Vyhľadávanie. Na tomto riešení vznikol funkčný produkt, ktorý škálovali.

[05:12] Prečo je vyhľadávanie dôležité a ako vnímajú jeho dôležitosť e-shopy vo všeobecnosti?

· Zvyk ako vyhľadávať na google pomocou vyhľadávača sa často úspešne prenáša do predajných webov. Pre zákazníka je jednoduchšie (rýchlejšie) ak vie čo hľadá, nájsť tovar cez vyhľadávač ako ísť cez kategórie (a pod kategórie)

[07:24] Čo vyplýva z dát a analýz?

· Vyhľadávanie vie úspešne suplovať navigáciu

· Rôzne používanie vyhľadávania podľa segmentu: čím viac produktov zákazník nakupuje v e-shope pri jednom nákupe, tým viacej používa vyhľadávanie, napr. fashion 10-15%, potraviny cez 50% a B2B e-shopy až 92%

· 4-5x väčšia miera konverzie ak zákazníci použili pri nákupe vyhľadávač v porovnaní s tými ktorý vyhľadávač nepoužili.

[11:18] V čom je Váš produkt iný ako ostatné vo svete?

· Práca z dátami a učenie sa z nich – výsledkom je lepšie vyhľadávanie

[13:20] Zahraniční zákazníci

· čím viac krajín, tým náročnejšia optimalizácia vyhľadávania - pomoc automatizácie naučenej z dát tej danej krajiny

[18:12] Take Away

· sumarizácia dát, porovnania z viacej ako 1000 eshopov v Európe: BEZPLATNÁ ŠTÚDIA: Ako zvýšiť tržby e-shopu o 30%?

https://www.luigisbox.com/sk/blog-sk/vyhladavanie-studia-2021/

[20:06] Záverečné odporúčanie k vyhľadávačom

· pred každým dôležitým rozhodnutím sa pozrieť na data

[21:05] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· ak chcete exponenciálny rast a nie lineárny, musíte experimentovať aby ste na to prišli

· tolerovať chyby ale nie zlé návyky. Je potrebné identifikovať, kedy je to ešte chyba a kedy to už je zlý návyk

ZDROJE:


Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.