#18 Ako premeniť návštevníkov webu na vašich zákazníkov?
23:42
Podcast: Silná káva

#18 Ako premeniť návštevníkov webu na vašich zákazníkov?

03.11.2021

Ondřej Ilinčev zlepšuje efektivitu webu, tzn z terajšieho počtu návštevníkov vytvorí viacej zákazníkov. Využíva kombinácie psychológie, designu, presvedčivých textov a užívateľských výskumov. Na túto tému píše blog v ČR, prednáša, organizuje firemné workshopy.

ZDROJE:

· Ondřej Ilinčev (www.ilincev.com) – viac informácii o dnešnom hosťovi

· Odporúčaná kniha: The Win Without Pitching Manifesto, Blair Enns

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[01:21] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina možno nemyslí?

· Robiť rýchle inteligentné chyby

[02:07] Príbeh, začiatky práce s webom

· To čo je pekné, nie je vždy funkčné a to čo je funkčné nie vždy vytvára zisk

[03:32] Pochopiteľnosť je viacej ako Presvedčivosť

· Mimoriadny význam prvého dojmu

· Dôležité fakty  - ako rýchlo sa návštevník webu rozhoduje

[06:32] Dôležitosť užívateľských výskumov – načo slúži UX analýza

· Kombinácia intuitívnosti pochopiteľnosti a presvedčivosti

· Dobrá správa: podľa štúdie "The Messy Middle"  trend rozhodovania pri nákupe: stále menej ľudí hľadá „najlacnejšie“, viacej ľudia začínajú vyhľadávať „najlepšie“

[08:17] Vstupná stránka (Landing page)

· Aký je jej účel a čo by mala obsahovať

[11:14] Aké údaje webu, ktoré sa dajú merať sú dôležité?

· Customer lifetime value (dlhodobá hodnota zákazníka)

· Analýza presvedčivosti: Text je 2x efektívnejší ako grafika


[15:22] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· Osobný zvyk ktorý pomáha: ľadová voda,

Ondrova prednáška. https://www.barcampkolin.cz/2018/prednaska/14

Záverečná myšlienka

· Pochopiteľnosť a prvý dojem je dôležitejší ako presvedčivosť a triky


ZDROJE:

· Ondřej Ilinčev (www.ilincev.com) – viac informácii o dnešnom hosťovi

· Odporúčaná kniha: The Win Without Pitching Manifesto, Blair Enns

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.