#35 Ako vybudovať značku, ktorej názov sa stal súčasťou slovníka (časť II.) ?
17:19
Podcast: Silná káva

#35 Ako vybudovať značku, ktorej názov sa stal súčasťou slovníka (časť II.) ?

13.12.2021

V prvej časti rozhovoru s Martinom Guttmanom, ktorý je zakladateľ a CEO značky TULI sme sa venovali začiatku podnikania. Epizóda má číslo 34.

V dnešnej druhej časti sa pozrieme na podnikanie v súčasnosti. Pozrieme na fázu ktorú v TULI začali prednedávnom a môžeme ju nazvať škálovanie. Martin dnes zodpovie na tieto otázky: Prečo vznikla potreba škálovať podnikanie a aký bol postup? Škálovanie – proces realizovaný za pomoci vlastných mozgov alebo externej spoločnosti? Aký je súčasný pomer tržieb z kamenných predajní a ecommerce? Na čom teraz v tuli intenzívne pracujú?

ZDROJE:

· martin.guttman@tuli.sk; www.tuli.sk – viac o Martin Guttmanovi a TULI

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - hlavný partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[02:14] Prečo vznikla potreba škálovať podnikanie a aký bol postup?

· Analýza trhu a príležitostí; zistenie potreby rozširovania sa do iných segmentov, na iné trhy, trhy, zameranie na iné výrobky a vytvoriť štruktúrovanejšie riadenie firmy

· Okrem B2C zameranie na B2B

· škálovanie aj na papieri - musí to dávať zmysel aj v EXCEL

[08:00] Škálovanie za pomoci vlastných mozgov alebo externej spoločnosti?

· Spolupráca s externou marketingovou spoločnosťou

· externý pohľad na 15 ročnú firmu dával zmysel, pohľad „out of the box“ .

[09:00] Aký je súčasný pomer tržieb z kamenných predajní a ecommerce?

· Posun ecommerce z 1/3 podielu na tržbách v roku 2017 na súčasných viacej ako 2/3

[11:21] Na čom teraz v tuli intenzívne pracujú?

· Pracujú na štruktúre produktov v B2C a B2B. Pod známou značkou predávať iné výrobky

· V B2B vlastná séria

· Uvažovanie o vstupe investora

Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.