#25 Ako nájsť zákaznícku hodnotu svojej služby alebo produktu a na nej postaviť svoj marketing. A prečo nikdy nie opačne.
30:04
Podcast: Silná káva

#25 Ako nájsť zákaznícku hodnotu svojej služby alebo produktu a na nej postaviť svoj marketing. A prečo nikdy nie opačne.

19.11.2021

Tomáš Török je podnikateľ od roku 2005, je zakladateľ EMPIRE know-how insitute a od roku 2015 aj zakladateľ spoločnosti BizBuilders, ktorá sa orientuje na pomoc spoločnostiam rast a akcelerovať cez oblasti: stratégia, marketing, produkt a obchod.

ZDROJE:

· BIZBUILDERS (https://bizbuilders.sk/) viac o Tomáš Török, LinkedIn – Tomas Torok (CEO & partner at BizBuilders)

· Odporúčaná kniha od hosťa:Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins a pokračovania kníh od J.C.; Simon Sinek - tip na sledovanie

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:25] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Popri všetkých dôležitých vôľových vlastnostiach ako napr. húževnatosť, vytrvalosť sa v podnikaní vyskytuje potrebný parameter „Šťastia“ (v športove terminológii – mať šťastie pred bránkou)

[03:00] Pomáhať spoločnostiam posunúť ich z dobrého na skvelé

· Mať možnosť posúvať spoločnosť smerom k naplneniu potenciálu

[05:30] Čo je to zákaznícka hodnota?

· marketing je (okrem iného) „trhovanie“ – (predajca mal tovar s hodnotou a kupec mu za to dal peniaze). Čo je tá hodnota za ktorú mi zákazník dá peniaze? Aké má zákazník potreby?

· Každé podnikanie začína predajom-tržbou a to uspokojením niekoho potrebu/zákaznícku hodnotu

[10:31] Ako zistiť či produkt bude mať úspech?

· Overenie hypotézy – prieskum trhu

· „Pretotype“ - je skrátená verzia produktu, ktorá sa používa len na potvrdenie záujmu u zákazníkov.

[14:30] Korekcia marketingových ideí

· Približne polovica marketingových stratégii nebude fungovať, dopredu nevieme ktorá.

[19:40] Zhrnutie

· zákaznícka kľúčová hodnota - ak viem pomenovať čo môj zákazník chce a ak sa mi podarí mať zákaznícku hodnotu inú ako konkurencia – mám unikátnu hodnotu a marketingová stratégia postavená na nej by mala v veľkou pravdepodobnosťou fungovať

· zákaznícka hodnota sa v čase mení – vznikajú nové a staré sa menia, preto je potrebné sledovať trend (byť na „trhovisku“)

[23:13] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

[28:15] Záverečná myšlienka

· Marketéri, vystupujte s komfortnej zóny a pýtajte sa klienta prečo si kupuje váš produkt. Majte rešpekt pred trhom a overujte si zákaznícku hodnotu a až na základe toho robte všetky ostatné potrebné marketingové kroky.


Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.