#8 Jak přesvědčit rozhodovatele při B2B prodejní prezentaci - Boris Sananes
28:32
Podcast: SalesKick

#8 Jak přesvědčit rozhodovatele při B2B prodejní prezentaci - Boris Sananes

12.08.2020
Rozhovor s Borisem Sananesem, obchodním ředitelem firmy Zentiva. Jak získat důvěru? Jak stanovit pravidla? A hlavně jak pracovat se skupinovou dynamikou při B2B prodejní prezentaci? Tipy zkušeného profíka. Klíčové myšlenky: 2:19 – klíčové je pochopit, kdo ve skupině má to poslední slovo 3:00 – nejdřív musíme začít naslouchat, zeptat se na jejich představy 5:50 – důležité je pochopit, co od tebe oni očekávají, v tom jsou velké rozdíly, někdo chce nejdříve výsledek, potom story, někdo chce nejdříve story a pak závěr 7:26 – na začátku organizační slide s pravidly, 8:24 – kontroluji na LinkedIn background rozhodovatelů 11:39 – vysvětlit big picture, pak „proč“, pak konkrétní návrh, detaily nejdou důležité 14:45 – hledám interního spojence, odborníka, který přesvědčí své kolegy, nechám ho mluvit 15:25 – pokud je někdo proti, nechám ho vyjádřit jeho frustrace a obavy, tím mi dá prodejní argumenty, neřeší se pak cena 23:50 – don’t assume, ask – ověřovat své domněnky 24:58 – skromnost, akceptovat, že nevím všechno 26:50 – koronavirus – vztahy jsou extrémně důležité 27:10 – podívat se na to, co potřebuje klient a jak mu přinést hodnotu https://martinbednar.net/akceleraceb2b/ https://martinbednar.net/blog/

Podcast SalesKick je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Autor: SalesKick
Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.