Marketér: Deti v predvolebnom spote Smeru? Je to za hranou
"Je to za hranou, ja som zvedavý, čo tie deti budú robiť, keď budú o 10-15 rokov sa pozerať na seba, že v akej reklame to hrali," hovorí marketingový odborník Róbert Slovák o deťoch, ktoré účinkujú v predvolebnom spote Roberta Fica.
Nepáčia sa mu však ani komediálne videá PS a Spolu: "Nezdá sa mi funkčné, ak niekto sa snaží usilovať o funkciu, ktorá zo sebou prináša istý typ vážnosti a profesionality, nastaviť svoju komunikáciu tak, že to komunikujete ako zábavu a srandičku. Kamapne Zuzany Čaputovej a Andreja Kisku neboli vtipné, a fungovali," dodáva Róbert Slovák.
Ako to je so sexom v marketingu, predáva alebo škodí? Ako by mali komunikovať štátne inštitúcie a darí sa to polícii? A ako vyzerá predvolebná kampaň očami dlhoročného marketéra?
Vypočujte si rozhovor Zuzany Kovačič Hanzelovej s Róbertom Slovákom.
Podcast Rozhovory ZKH je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.