
Rozhovor so Simonom Anholtom a Robertom Gloversom | Štúdio SITA
Štúdio SITA a Igor Grošaft v rozhovore so Simonom Anholtom a Robertom Gloversom na tému:
- či je Severná Kórea úspešná v tvorbe národného brandingu
- čo má K-pop a Gangnam style spoločné s národným brandingom
- či propagácia turistických atrakcií a prírodných krás pomáha národnému brandingu
- či je tvorba národného brandingu nákladná záležitosť
- čo má s národným brandingom spoločné Lionel Messi a jeho tričko z Paris Saint Germain
- či má význam bojovať proti stereotypom vo vnímaní krajiny a ako ich naopak využiť v prospech brandingu
- ako do imidžu krajiny vstupujú sociálne siete
- či pomáha imidžu krajiny, ak sa nestará iba o seba, ale aj o problémy iných
Link na článok: Jedna dobrá verejná politika zasahujúca medzinárodné spoločenstvo urobí pre imidž krajiny viac, ako kampaň za 100 miliónov #studiosita #sita #simonanholt #robertglovers
Podcast Rozhovory Štúdia SITA je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.