
Když klient mluví a mluví...#koucinkakademie
Už jste zažili situaci, kdy se klient rozpovídá a mluví a mluví? Někdy je to užitečné, jindy jen plýtvá časem, vzdaluje se od tématu a od cíle. Jak poznat, kdy klienta nechat vypovídat a kdy ho naopak zastavit? Jak to udělat citlivě a zároveň efektivně? To se dozvíte v novém podcastu Zdeňka Štěpánka.
Podcast rádio AKADEMIE je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.