Progresus x SingularityU Czech Summit - #2 Kris Østergaard
31:46
Podcast: Progresus

Progresus x SingularityU Czech Summit - #2 Kris Østergaard

31.10.2023
Upozornění: Tento podcast je v angličtině. Umělá inteligence a inovativní technologie v současnosti hýbou světem vědy i byznysu. Ve speciální podcastové minisérii, která vzniká v rámci partnerství skupiny Progresus a SingularityU Czech Summitu, diskutujeme s odborníky, kteří v této oblasti udávají směr. Hostem druhé epizody byl Kris Østergaard, vedoucí výzkumu a publikování v Rehumanize Institute. Kromě toho, že je Kris editorem Ethics@Work a autorem knihy Transforming Legacy Organizations, je také spoluautorem knihy The Fundamental 4s – Designing Extraordinary Customer Experience in a Exponencial World. Firemní kultura je o lidech a motivaci lidských bytostí, o tom, jak přimět lidi, aby něco dělali, a o tom, co je přiměje, aby naopak něco nedělali. Tomu musíte porozumět, abyste vytvořili správné prostředí pro úspěšnou společnost. Kris v rozhovoru prozradí, jak se stát leaderem inovací budoucnosti či jaké jsou ty 4 základní hnací síly, které my lidi máme. Neméně zajímavým tématem budou knihy, kterými se Kris proslavil. Artificial intelligence and innovative technologies are currently driving the world of science and business. In a special podcast miniseries produced as part of a partnership between Progresus Group and SingularityU Czech Summit, we discuss the experts who are setting the pace in this field. The second episode's guest was Kris Østergaard, Head of Research & Publishing at Rehumanize Institute. Besides being the editor of Ethics@Work and author of Transforming Legacy Organizations, Kris also co-authored The Fundamental 4s - Designing Extraordinary Customer Experiences in an Exponential World. Company culture is about people and the motivation of human beings, about getting people to do things and what gets them not to do things, you need to understand that to create the right environment for a successful organization. In the interview, Kris reveals how to become the innovation champion of the future or what are the 4 fundamental drivers that we humans have. An equally interesting topic will be the books that Kris is famous for.

Podcast Progresus je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.