V. Kostický: Ako dosiahnuť lepšie výsledky pri jednaniach s dodávateľmi, zákazníkmi či zamestnancami
49:55

V. Kostický: Ako dosiahnuť lepšie výsledky pri jednaniach s dodávateľmi, zákazníkmi či zamestnancami

17.08.2023

Ako majiteľ či manažér e-shopu pravdepodobne vyjednávate pravidelne. Či s dodávateľmi/distribútormi pri nákupe tovaru alebo služieb, so zákazníkmi, keď od vás pýtajú zľavy alebo so zamestnancami, s ktorými riešite finančné podmienky apod. O tom, ako si zlepšiť vyjednávaciu pozíciu a ktoré momenty sú počas negociácie dôležité, sa náš Michal rozprával s Viktorom Kostickým, profesionálnym vyjednávačom. Veríme, že aj vďaka tomuto rozhovoru dosiahnete pri jednaniach lepšie výsledky. V rozhovore sa dozviete: 00:40 Čo obnáša job profesionálneho vyjednávača, s čím všetkým pomáha majiteľom firiem a v akých situáciách? 02:18 Predstavme si, že ideme na stretnutie s dodávateľom tovaru, ako sa pripraviť na takéto stretnutie a aké informácie zistiť, ak je mojim cieľom dohodnúť si čo najlepšie nákupné podmienky? 05:48 Ako si viem zlepšiť vyjednávaciu pozíciu napriek tomu, že som malý hráč a nemám reálne uchopiteľné argumenty? Akú taktiku môžem použiť, aby som napriek tomu dosiahol lepšie podmienky ako iní podobní odberatelia? 22:30 Ako viesť celý rozhovor pri vyjednávaní o cenách/podmienkach spolupráce a ktoré detaily sú dôležité? 23:26 Ako reagovať na to, keď si zákazník pýta zľavu? (špeciálne v prípade, keď sme drahší ako konkurencia a zákazník to vie) 32:34 Vyberám nového človeka do firmy, mám favorita a riešim s ním finančné podmienky. Znovu, ako si zlepšiť vyjednávaciu pozíciu, ak ide o silného kandidáta, ktorý zvažuje viaceré ponuky. 39:38 Ako to naopak "neprepáliť" s vyjednávaním a ako takticky zistiť, aké skutočné očakávania má potenciálny zamestnanec. 40:16 Ktoré sú kľúčové body pri predaji / kúpe firmy (e-shopu), na ktoré sa zamerať?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.