Pavel Ungr / Janko Januška / Tibor Peták: Strategické SEO v roku 2020
01:38:37

Pavel Ungr / Janko Januška / Tibor Peták: Strategické SEO v roku 2020

21.05.2020

Téma optimalizácie pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) je nielen v e-commerce absolútne kľúčová z pohľadu ziskovosti e-shopov, keďže organická návštevnosť vám prináša najvyššiu maržu (v momente návštevy z vyhľadávača za ňu neplatíte). Táto oblasť sa dynamicky mení a len za tento rok ju ovplyvnili dve veľké udalosti - korona kríza a Google Core update 4.5.2020. Tento rozhovor prináša skôr strategický pohľad na oblasť SEO, než na konkrétne taktiky a pomôže vám upratať si vaše znalosti o SEO pozrieť sa na túto tému z dlhodobejšieho a strategickejšieho hľadiska. Zakladateľ Pricemanie Michal Král vyspovedal top SEO špecialistov na SK/CZ trhu Pavla Ungra, Janka Janušku a Tibora Petáka.

V rozhovore sa dozviete:
1:43 - Aký dopad mala korona kríza na klientov našich hostí?
4:45 - Aké zmeny priniesol Google Core update, ktorý nastal 4.5.2020?
12:11 - Aká je dlhodobá filozofia/smerovanie Google-u a aké aktivity realizovať pre zlepšenie výsledkov?
18:39 - Čo všetko predstavuje SEO v roku 2020?
22:08 - Prečo je SEO dôležité aj z finančné pohľadu?
25:52 - Aká je dôležitosť značky v rámci SEO?
32:18 -  Dá sa naplánovať, aká časť financií by mala byť investovaná do brandingu?
34:45 - Aký je vzťah medzi SEO a PPC? Máme ich vnímať ako konkurentov alebo naopak ako spojencov?
37:22 - Ako sa pozeráte na tému kanibalizácie organickej návštevnosti platenou návštevnosťou?
41:03 - Čo by ste poradili majiteľovi e-shopu pri zostavovaní rozpočtu pre SEO aktivity?
48:22 - Aké sú najčastejšie SEO chyby v e-shopoch?
55:52 - Čo by ste poradili e-shopom s desiatkami tisíc produktov, ktorých obsah sa zhoduje s konkurenčným, pretože ich sťahujú od toho istého dodávateľa?
1:01:00 - S ktorým typom e-shopového riešenia (krabicové / open source / na mieru) sa dajú docieliť najlepšie výsledky? Aké sú výhody / nevýhody z pohľadu SEO?
1:10:13 - Čo by ste poradili menším e-shopom, ktoré súperia s veľkými konkurentmi? Sú nejaké taktiky alebo faktory, na ktoré by ste im odporučili sa zamerať?
1:19:44 - Ako využiť affiliate marketing alebo klasické PR v rámci link buildingu?
1:28:26 - Aké sú/budú najväčšie SEO trendy v horizonte 3-5 rokov?  

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.  

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy  

Tip 3:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.  

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.