S. Kubán (SCR Interactive): Ako zvýšiť dôveryhodnosť e-shopu a mieru konverzie
Keď majitelia a marketéri e-shopov riešia, ako zvýšiť predaje, vo veľkej väčšine prípadov sa sústreďujú na marketingové kanály, rozpočty, CPC a ako z nich vypumpovať maximálny výkon. Pri tom rovnako veľké ak nie ešte väčšie zvýšenie obratu a profitability e-shopu viete dosiahnuť tým, že zvýšite mieru konverzie či priemernú hodnotu objednávky.
To priamo súvisí aj s dôveryhodnosťou e-shopu, ktorá zásadne ovplyvňuje to, čo zákazník u vás nakúpi, alebo sa preklikne ku konkurencii. Zvýšenie miery konverzie je o to dôležitejšie, keďže tým zvýšite efektivity všetkých vašich marketingových a PR aktivít a vygenerujte väčší obrat aj pri nezmenenej návštevnosti.
O tom, ako zvýšiť dôveryhodnosť e-shopu a čo všetko ju ovplyvňuje, sa náš Michal rozprával so Simonkou Kubán, špecialistkou na predajnú psychológiu v SCR Interactive.
Viac o službách SCR Interactive sa dozviete aj na https://www.scrinteractive.sk/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.