A. Cvik (Bloom Robbins): Ako na vývoj vlastného produktu od nuly až po TV kampaň za 300 000 EUR
40:39

A. Cvik (Bloom Robbins): Ako na vývoj vlastného produktu od nuly až po TV kampaň za 300 000 EUR

10.08.2023

Drvivá väčšina e-shopov dnes funguje ako reseller. Čiže nakúpia tovar a predajú ho s maržou. Adam z Bloom Robbins (predtým Bloom Hair) s partnerkou si vybrali zložitejšiu cestu. Od nuly vyvinuli vlastnú značku aj produkty v segmente zdravia a krásy dnes fungujú 6 trhoch (B2C aj B2B) a generujú obrat viac ako 3,5 mil. EUR (zisk cca 0,5 mil. EUR). Tento rok zrealizovali kompletný rebranding vrátane TV kampane (celková investícia viac ako 300 000 EUR), ktorý sprevádzalo viacero failov, ktoré sa našťastie podarilo v ďalších mesiacov fixnúť a dnes už značka z toho profituje. Adam veľmi otvorene popisuje, čo sa pri tom naučili, ako funguje celý ich biznis a aké majú ambície do budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete: 00:29 Ako štartovala značka Bloom Robbins (resp. predtým Bloom Hair), ako to celé vzniklo? 05:18 Ako vyzerali prípravy na samotné podnikanie z hľadiska biznis plánu, stratégie, analýzy trhu, konkurencie atď. Ako profi/intuitívne k tomu pristupovali? 06:30 Ako prebieha proces vývoja/výroby produktov z hľadiska procesov, fin. plánovania, marketingu atď. 09:28 Ktoré marketingové kanály im najlepšie performujú a ako sa to mení v čase a na jednotlivých trhoch? Ako trackujú výsledky influencer marketingu? 14:08 Ako sa vyvíja ich distribučná stratégia v čase? (vlastný shop vs. B2B vs. marketplaces...) 15:40 Aktuálne sú na SK, CZ, HU, PL, SI, US trhoch, podľa čoho vyberajú jednotlivé krajiny a akú majú stratégiu pri vstupe na nový trh? 22:50 Dosahujú veľmi solídnu ziskovosť (cca 0,5 mil. EUR pri 3,5 mil. obrate), ktoré faktory/rozhodnutia k tomu najviac prispievajú? 26:08 Bežia na platforme Shopify, ako prebiehalo toto rozhodnutie a aké výhody/nevýhody vnímajú pri tejto platforme vs. iné riešenia? Ktoré features Shopify považujú za kľúčové pre úspech ich e-shopov? 28:54 Tento rok zrealizovali veľký rebranding spojený s TV kampaňou v spolupráci so Somebody & Somebody, ako Adam hodnotí celý proces a aké úspechy, prípadne faily zažili? 36:12 Aké majú ambície s Bloom Robbins v horizonte 3-5 rokov? 37:55 Ako sa Adam osobne vzdeláva (zdroje, firmy, ľudia, podcasty, knihy apod.) a čo ho na podnikaní najviac baví a motivuje? Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.