S. Sumegová (Kaufland Global Marketplace): Ako získať nových zákazníkov vďaka online trhovisku?
23:09

S. Sumegová (Kaufland Global Marketplace): Ako získať nových zákazníkov vďaka online trhovisku?

24.10.2023

V čase ochladenia e-commerce trhu po plodných COVID-ových rokoch sa e-shopy čoraz intenzívnejšie obzerajú po nových predajných kanáloch a spôsoboch, ako urýchliť svoju expanziu a osloviť nové cieľové skupiny zákazníkov. Jednou z ciest je zapojenie sa do marketplace-ov s cieľom využiť ich veľkosť, značku a marketingovú silu a rozšíriť si tak svoj trh. O tom, aké možnosti a výhody predajcom ponúka zapojenie do Kaufland Global Marketplace, nášmu Michalovi porozprávala Simona Sumegová, Sales Manager tohto projektu. V rozhovore sa dozviete: 00:19 Téma marketplace-ov je už aj v CEE regióne medzi majiteľmi e-shopov čoraz aktuálnejšia. Vy ste spustili marketplace model na SK vo februári a v CZ v apríli. Ako hodnotíte záujem obchodníkov, ale aj koncových zákazníkov za prvé mesiace? 01:23 Najmä stredné a veľké e-shopy už pri rozhodovaní o vstupe na jednotlivé marketplace-y zvažujú nielen výhody, ale aj potenciálne riziká, akú pridanú hodnotu majiteľom e-shopov ponúkate? 03:58 Pri niektorých marketplace-och vie byť registračný proces pomerne zdĺhavý a komplikovaný. Ako prebieha registrácia u vás a aký biznis model spolupráce s obchodníkmi máte nastavený? 07:50 Pre SK e-shopy môže byť zaujímavá možnosť vďaka vášmu marketplace dostať sa na CZ, prípadne DE trh. Z hľadiska dôveryhodnosti a miery konverzie sú určite jednou z podmienok kvalitné preklady. Viete pri tom nejako asistovať e-shopárom? 09:13 Ako u vás prebieha zalistovanie produktov do katalógu? Je to podobný princíp ako pri porovnávačoch? Sú EAN-y podmienkou zalistovania produktov? 13:09 Ako široký je váš záber? Resp. pre aké segmenty e-shopov je Kaufland marketplace vhodný predajný/marketingový kanál? 13:55 Sú nejaké rozdiely v rámci spolupráce v prípade, že ide o predajcov, ktorí majú aj vlastnú značku produktov? 14:50 Čo v prípade, že si e-shop nevie s niečím poradiť (napr. zalistovanie produktov alebo celkovo spustenie prezentácie). Ako ste na tom s lokálnou podporou pre SK/CZ trh? 15:57 Aké sú možnosti odlíšenia/zvýraznenia mojich produktov v rámci katalógu? Ako dokážem maximalizovať výkon mojich kampaní? 18:05 Aké možnosti reportingu/analytiky ponúkate zapojeným merchantom? 19:45 Ak nás počúvajú aj marketéri/agentúry, ktoré zvažujú zapojiť ku vám svojich klientov, máte pre nich nejaké špeciálne benefity? 20:50 Aké máte ambície na SK/CZ trhu v horizonte 3-5 rokov a kam sa podľa vás bude uberať celý e-commerce trh? Viac o tom, prečo a ako sa zapojiť s vašim e-shopom do konceptu Kaufland Global Marketplace sa dozviete aj na: https://www.kaufland.de/seller-signup/sk?utm_source=pricemania&utm_medium=youtube&utm_campaign=interview&utm_term=pricemania_box_sk&utm_content=10_2023


Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.