B. Gogola (Takoy) - Ako na vývoj vlastných produktov, expanziu, budovanie značky e-shopu, leadership
43:25

B. Gogola (Takoy) - Ako na vývoj vlastných produktov, expanziu, budovanie značky e-shopu, leadership

21.02.2023

Borisovi Gogolovi sa podarilo v Bardejove vytvoriť veľmi pekný e-commerce biznis pod značkou Takoy na úrovni 6 mil. EUR obratu, 80 zamestnancov a aktuálne doručujú do 14 krajín. Za 14 rokov má kvantum skúseností s vývojom vlastných produktov, expanziou, budovaním značky aj leadershipom. V rozhovore s našim Michalom pozdieľal veľmi cenné skúsenosti a konkrétne dáta a veríme, že každý majiteľ, manažér, či marketér e-shopu si v ňom nájde niečo hodnotné a užitočné.

V rozhovore sa dozviete:

00:45 Ahoj Boris, pre tých, ktorý značku Takoy nepoznajú, predstav prosím v skratke váš príbeh, prečo a ako ste vznikli, aká je vaša filozofia a aké sú aktuálne čísla za 2022?  
02:38 Ako hodnotíš minulý rok z pohľadu biznisu a ako vás ovplyvnili makro udalosti (pokles v e-commerce, Ukrajina, inflácia, energie...)?  
09:00 Máte vynikajúce hodnotenia na Heureke, aké sú vaše USP-s a čo je podľa teba dnes rozhodujúce pre vysokú zákaznícku spokojnosť a retenciu zákazníkov?  
11:14 Ako sa vyvíjalo vaše produktové portfólio v čase, na základe čoho si vyberáte dodávateľov a ktoré kľúčové metriky sledujete v rámci analytiky kategórií/produktov?  
13:14 Ako pristupujete k cenotvorbe produktov a manažmentu akcií/výpredajov? Čo je podľa teba kľúčové pri finančnom riadení a plánovaní e-shopu?  
17:37 Na akej e-commerce platforme bežíte a koľko investujete ročne do vývoja e-shopu?  
19:20 Viem, že ty osobne sa dosť venuješ vzdelávaniu v oblasti marketingovej stratégie, budovania značky apod. a že si aj absolvoval rôzne kurzy. Ktoré ti dali najväčšiu hodnotu a ktoré by si odporučil našim divákom?  
23:34 Ako sa zmenila tvoja rola vo firme, keď to porovnáš oproti začiatkom? Akým spôsobom si vyberáš ľudí do firmy a aký máš/máte štýl riadenia?  
29:50 Čo považuješ dnes za kľúčové na to, aby e-shop vedel byť dlhodobo profitabilný a rastový a ktoré firmy/ľudia sú pre teba inšpiratívne na SK, prípadne vo svete?  
39:43 Aké výzvy vás čakajú v roku 2023 a aké ciele máte nastavené?

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.