M. Štrbák (Persoo): Zvýšte ziskovosť e-shopu až o 35 % vďaka personalizovaným odporúčaniam a searchu
33:12

M. Štrbák (Persoo): Zvýšte ziskovosť e-shopu až o 35 % vďaka personalizovaným odporúčaniam a searchu

24.05.2022

Miera konverzie a priemerná hodnota objednávky sú v e-shope 2 metriky, ktoré sú rozhodujúce pre celkovú ziskovosť e-shopu.  Jedným z efektívnych spôsobov, ako tieto metriky zlepšiť, sú personalizované odporúčania produktov a  personalizované vyhľadávanie v e-shope. Pomáhajú užívateľovi pri výbere a hľadaní produktu a vám prinesú vyššie predaje pri rovnakej návštevnosti.  Práve o tejto problematike sa náš Michal porozprával s Martinom Štrbákom, spoluzakladateľom spoločnosti Persoo, ktorá poskytuje e-shopom nástroje pre zvýšenie miery konverzie až o 35 %.  

V rozhovore sa dozviete:
00:35 Ako vznikol príbeh Persoo a s čím dnes pomáhajú e-shopom?
02:42 Kde všade je to možné využiť personalizáciu a aké sa s tým dajú dosiahnuť výsledky?
05:48 Ako je to s používaním Persoo z hľadiska GDPR a cookies?
06:58 Na akom princípe funguje algoritmus? Ako si to môžeme predstaviť?
10:13 Ako veľmi je možné ovplyvniť, aké produkty sa vo widgetoch zobrazia?
11:09 Je potrebná implementácia zo strany Persoo, alebo si to viem nastaviť sám cez dashboard?
11:30 Ako funguje technická implementácia odporúčacích widgetov?
13:28 V čom sa odlišuje implementácia pre krabicové riešenia vs. open-source vs. custom e-shopy?
14:58 Pred časom v Persoo spustili aj personalizované vyhľadávanie pre e-shopy, v čom je ich riešenie unikátne oproti iným nástrojom?
17:52 Aké významné zlepšenie je možné dosiahnuť nasadením vášho vyhľadávania?
20:08 Je vyhľadávanie tiež personalizované na konkrétneho usera?
21:02 Aké veľké zlepšenie možno dosiahnuť nasadením personalizovaného vyhľadávania z hľadiska miery konverzie, alebo obratu?
23:50 Aké sú ešte možnosti pre zvýšenie preklikovosti pri widgetoch?  
25:48 Má Persoo nejaký spôsob ako pomôcť dokončiť konverziu?   
27:00 Ako vidia v Persoo budúcnosť personalizácie e-shopov všeobecne, na aké ďalšie vychytávky sa môžeme tešiť? (máte napr. ambíciu personalizovať aj e-maily, reklamné kampane apod.)
29:05 Dáva zmysel personalizácia aj na základe lokality?  
29:56 Na záver, čo by Martin odporučili e-shopom, ktoré chcú začať s personalizáciou?  
31:31 Od akej veľkosti e-shopu vôbec dáva Persoo zmysel?
32:34 Od akej čiastky začína cena za využívanie Persoo?  

Viac o možnostiach a výhodách personalizácie sa dozviete aj na: https://www.persoo.cz/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.