Júlia Micháleková - DASE: Ako využívať digitálnu analytiku pre lepšie rozhodnutia v e-commerce
42:39

Júlia Micháleková - DASE: Ako využívať digitálnu analytiku pre lepšie rozhodnutia v e-commerce

21.10.2019

Ak chcete čokoľvek v on-line biznise zlepšiť, musíte to v prvom rade merať. Nástroje Google Analytics, Google Search Console a Google Tag Manager dnes patria k základnej výbave on-line podnikateľov a marketérov. Aké však majú špecifiká, ktoré kľúčové reporty a metriky sledovať a akým chýbam sa v rámci digitálnej analytiky vyvarovať, o tom v rozhovore porozprávala Júlia Micháleková, CEO spoločnosti DASE, ktorá sa špecializuje výhradne na digitálnu analytiku.

V rozhovore sa dozviete:
00:35 - prečo zvolil DASE zameranie čisto na digitálnu analytiku na rozdiel od väčšiny agentúr
02:50 - prečo je vôbec digitálna analytika dôležitá v rámci on-line biznisu a čo je to data-driven rozhodovanie
05:40 - ktoré základné nástroje by mal ovládať a používať každý majiteľ a marketér on-line firmy
08:15 - aké výhody a nevýhody má Google Analytics z pohľadu relevancie dát pre rozhodnutia
12:50 - ktoré kľúčové reporty a metriky sledovať v Google Analytics-e, ak podnikám v e-commerce
16:50 - akým spôsobom Google Analytics pripisuje konverzie jednotlivým zdrojom návštevnosti a čo je to atribúcia
20:10 - čo sú to asistované konverzie v GA a prečo je dôležité ich sledovať
22:20 - prečo a ako používať Google Tag Manager v rámci e-commerce a aké sú jeho výhody
27:10 - aké najčastejšie chyby robia majitelia a marketéri e-shopov v rámci analytiky a ako sa im vyvarovať
34:40 - aké sú najčastejšie chyby pri riešení GDPR problematiky na e-shopoch a weboch a ako by to malo byť správne riešené
40:25 - ako celú analytiku uchopiť, ak som začiatočník a s čím začať

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykly aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.

Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.