Danny (CoolWriters): Ako nakopnúť výkon vášho webu k predajom šťavnatými textami
Istotne ste sa stretli s tým, že prídete do e-shopu, otvoríte si produkt a tam je suchý jednovetový popis. Nič sa z neho nedozviete. Nevyvolá vo vás žiadnu emóciu. A potom prídete na druhý e-shop. Produkt má „šťavnatý" popis. Nájdete v ňom všetky potrebné informácie o vlastnostiach. Jeho prínos, možnosti využitia či jeho údržbu. Hneď si viete predstaviť, ako ho používate v praxi, a vysoko pravdepodobne ho kúpite práve v tomto e-shope.
Práve šťavnaté a kvalitné texty s pridanou hodnotou vám vedia zabezpečiť dlhodobú konkurenčnú výhodu, zvýšiť mieru konverzie a zlepšiť vaše pozície v rámci výsledkov vyhľadávania (SEO).
O tom, ako poznať kvalitné texty na váš web, blog či sociálne siete, sa náš Michal rozprával s Danielom Výchom. Všetci ho volajú Danny. Je zakladateľom obsahovej agentúry CoolWriters. Manažuje tím 13+ nielen copywriterov, ktorí tvoria strategické a predajné texty pre sebavedomé firmy.
Viac o tvorbe kvalitných a "šťavnatých" textov sa dozviete aj na: https://coolwriters.sk/
V rozhovore sa dozviete:
00:32 Kto sú CoolWriters, ako firma vznikla, čomu sa venuje a aká je jej vízia?
02:12 Prečo klásť dôraz na kvalitné texty a ako to správne argumentovať klientom?
03:37 Aké sú parametre kvalitných textov, prípadne ako rozlíšiť kvalitných copywriters?
07:48 Ako vyzerá a prebieha spolupráca s klientmi od prvého kontaktu až po dodanie textov klientovi?
09:46 Ako sa pohybuje cenotvorba copywritingu v rámci služieb Coolwriters a na akých klientov sa firma zameriava?
11:12 Aké najčastejšie chyby robia e-shopy pri (ne)tvorbe textov a ako sa im vyvarovať? 14:04 Ktoré podstránky by mali mať prioritu z pohľadu editovania a "vyšperkovania" textov?
15:10 Aká by mala byť optimálna dĺžka popisu kategórií?
16:31 Ako veľmi je zásadné poznať cieľovú skupinu pre nastavenie správneho "tone-of-voice" textov?
17:43 Ako získať informácie o cieľovej skupine?
18:47 Ako nájsť balance medzi požiadavkami SEO a UX v rámci tvorby textov a do akej miery sa pri písaní textov zohľadňuje SEO
20:25 Ako vyberať copywriterov do tímu a ako prebieha kontrola jednotlivých textov?
21:55 Pociťuje firma nejaké ohrozenie z rozvíjajúcej sa umelej inteligencie?
23:31 Prečo umelá inteligencia nenahradí dobrého copywritera?
26:08 Aká je dlhodobá vízia CoolWriters a aké sú ambície na rok 2023?
27:28 Odkiaľ čerpá Danny z CoolWriters inšpiráciu a aké zdroje používa na samovzdelávanie?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.