R. Rodriguez: Ako v Partizánskom rastie svetová značka dámskych kabeliek Dajana Rodriguez
Ich rodičia prišli z Kuby na Slovensko v 80-tych rokoch a dlho sa živili výrobou kožených búnd v časoch, keď to bol veľký trend. O veľa rokov na to firmu prebrali deti Raul a Dajana a za posledné roky ju prekopali od A po Z. A tak vznikla unikátna značka dámskych kabeliek a doplnkov Dajana Rodriguez. V Partizánskom aktuálne zamestnávajú 70 ľudí, tento rok cielia na obrat 2,5 mil. EUR a aktuálne majú väčší dopyt, ako stíhajú vyrobiť. Okrem toho majú vlastné špičkové foto/video štúdio za desaťtisíce EUR, ktoré zdieľajú so "susedmi" z firmy Artra, vďaka ktorému ich celý marketing pôsobí naozaj svetovo. O tom, ako sa ich príbeh začal a ako sa firme darí pretransformovať sa z malej rodinnej firmy na profesionálnu medzinárodnú organizáciu, sa rozprával náš Michal Král z jedným so spoluzakladeteľov značky Raulom Dodriguezom. Zaujímavosťou je tiež, že majú kompletne interne vyvinutú e-commerce platformu aj premakaný ERP systém, ktorého ukážku môžete vidieť v rozhovore.
V rozhovore sa dozviete:
00:53 Aký je príbeh značky Dajana Rodriguez, čomu sa venuje?
02:01 Čo bola najväčšia výzva pri transformácii z rodinnej firmy na medzinárodnú organizáciu?
04:36 Aká bola/je úloha Michala Trubana ako konzultanta v procese prípravy expanzie?
06:50 Čo predchádzalo rozhodnutiu mať kompletne in-house IT oddelenie, ktoré vyvíja celú e-commerce platformu aj ERP systém?
11:52 Ako je nastavené Power BI značky Dajana Rodriguez z pohľadu výroby a predaja?
20:47 Aké sú ďalšie dlhodobé plány rozvoja e-commerce platformy a ERP systému v horizonte 2-3 rokov?
24:38 Pre aké typy e-commerce projektov dáva zmysel vývoj ERP systému in-house a pre aké nie?
26:51 Ako funguje marketingové oddelenie v Dajana Rodriguez?
28:44 Aké sú cca marketingové náklady v Dajana Rodriguez?
29:17 Akým spôsobom sa vyhodnocuje úspešnosť a efektivita z pohľadu marketingových kanálov?
32:46 Aká je priemerná konverzia na e-shope Dajana Rodriguez?
33:25 Plánuje Dajana Rodriguez aj veľkoobchodný predaj?
37:12 Aká je stratégia v oblasti expanzie značky?
39:44 Čo je projekt Baťovany Brand Studio?
44:30 Aké boli najväčšie skúsenosti vs. chyby pri budovaní značky Dajana Rodriguez?
Vymakaný e-shop značky a ich marketing na svetovej úrovni si môžete pozrieť na: https://www.dajanarodriguez.sk
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.