Juraj Sasko - Visibility: Ako nastaviť spoluprácu s agentúrou, aby priniesla výsledky
41:45

Juraj Sasko - Visibility: Ako nastaviť spoluprácu s agentúrou, aby priniesla výsledky

04.01.2019

Nastaviť spoluprácu s agentúrou, aby fungovala a fungovala dlhodobo, nie je vôbec jednoduché. Kedy a ako si vybrať agentúru a čo všetko je dôležité pri začiatku a priebehu spolupráce, prezradil vo videu Juraj Sasko, Executive Director agentúry Visiblity. Vo videorozhovore sa dozviete:  

Spolupráca klient - agentúra  

1:05 - kedy vôbec má zmysel zvažovať spoluprácu s agentúrou a aké podmienky by mali byť splnené
3:18 - čo si premyslieť interne pred tým, ako oslovím agentúru(y) alebo freelancerov na prípadnú spoluprácu
5:30 - aké sú predpoklady na to, aby spolupráca klient - agentúra fungovala dlhodobo  
7:55 - aký má Juraj názor na výkonnostné modely spolupráce (odmena agentúry závislá od výkonu kampaní)
10:40 - ako najlepšie vyhodnocovať na strane klienta spoluprácu s agentúrou a jej výsledky
14:45 - ako sa orientačne pohybujú ceny za prieskumy znalosti značky (brand awareness)
15:50 - ktoré marketingové kanály sú najefektívnejšie pre e-shopy a pre e-commerce celkovo  

Príbeh Visibility (minulosť, súčasnosť a budúcnosť)  

18:20 - ako sa od roku 2009 zmenil biznis Visibility (a celkovo agentúrny biznis) 
20:30 - o ktoré služby je dnes najväčší záujem zo strany klientov agentúry
22:30 - akým spôsobom Visibility generuje dopyty od potenciálnych klientov
24:20 - ako sa darí Visi na CZ trhu a prečo je celý web aj identita úplne odlišná od SK trhu
27:40 - čo je dôležité pre dosiahnutie ziskovosti a zdravého finančného riadenia agentúry
29:20 - čo je dôvodom, že sa Juraj presťahoval po 3,5 rokmi naspäť z Prahy do Bratislavy
30:10 - ako sa Juraj vysporiadal s odchodom kľúčových ľudí Júliou Michálekovou (Managing Director SK) a Marekom Šulíkom (Strategy Director) z agentúry
33:05 - čo plánuje Visi na rok 2019 a aké výzvy ich čakajú
35:35 - zvažuje Juraj v budúcnosti expanziu aj do ďalších krajín  Juraj ako podnikateľ - 3 tipy na záver  
38:05 - aké 3 najväčšie chyby Juraj urobil počas podnikania a ako sa z toho poučil

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.