Ján Ťurek (SPS): Ako pandémia ovplyvnila logistický trh na Slovensku a aké sú vyhliadky
47:09

Ján Ťurek (SPS): Ako pandémia ovplyvnila logistický trh na Slovensku a aké sú vyhliadky

13.04.2021

Logistika je jedným z biznisov, ktorý zásadne ovplyvnila pandémia koronavírusu. Masívne narástli objemy, zmenili sa preferencie zákazníkov a celkovo sa museli všetci hráči v logistike adaptovať na novú situáciu. V rozhovore sa náš Michal Král rozprával s Jánom Ťurekom, konateľom Slovak Parcel Service, ktorý je lídrom logistického trhu s viac ako 100 000 prepravenými zásielkami denne, 27 regionálnymi pobočkami, 340 parcel shopmi a 700 vozidlami v teréne.  

Vo videorozhovore sa dozviete:
0:48 - Máme za sebou rok od vypuknutia pandémie, ako táto neštandardná situácia ovplyvnila fungovanie SPS a s akými výzvami ste sa museli popasovať?
10:44 - Ak to nie je tajné, aký mala pandémia dopad na váš biznis z finančného hľadiska oproti pôvodným plánom na rok 2020?  
13:15 - Ako sa podľa vašich dát zmenilo zákaznícke správanie pri on-line nákupoch vplyvom pandémie a aký očakávate vývoj v roku 2021?
16:04 - Ako vnímate dlhodobé trendy v e-commerce z pohľadu spôsobu doručenia (výdajné miesta vs. doručenie na adresu) a z pohľadu spôsobu platby. Aký podiel u vás aktuálne tvorí platba na dobierku? Zmenil sa tento pomer vplyvom pandémie?
23:22 - V minulosti ste na Slovensku prevádzkovali sieť Balíkomatov, aké je momentálne vaše nastavenie voči tomuto typu vyzdvihnutia tovaru? Plánujete nejaké aktivity v tomto smere?
34:29 - Aké odporúčania by ste dali majiteľom e-shopov, ktorí sa rozhodujú o výbere prepravcu, ktoré kritériá by mali brať pri výbere do úvahy? 40:27 - Aké nové trendy v doručovaní môžeme očakávať počas najbližších rokov, plánujete niečo revolučné v tomto smere?  

Viac o prepravných službách SPS sa dozviete na www.sps-sro.sk  

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy        
Tip 3:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.        
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.