Ako so službou reago zabezpečujú Curaprox a Voltride špičkovú zákaznícku podporu
Kvalitná zákaznícka podpora často rozhoduje o tom, či u vás zákazník nakúpi a či sa ku vám vráti opakovane. Livechat je výborný nástroj, ako ukázať, že ste zákazníkom stále k dispozícii a pomôcť im v prípade otázok pri výbere produktu, či ohľadom samotnej objednávky. Zákazníci v e-shopoch veľmi radi nakupujú aj mimo bežných pracovných hodín a preto, ak by ste chceli vykryť aj večerné hodiny (veľa objednávok padá medzi 20-22 hod.), museli by ste zamestnávať tím ľudí, riešiť zmeny, príplatky cez víkend apod. Druhou možnosťou je využiť službu reago, ktorá pri veľmi zanedbateľnej investícii zabezpečí toto všetko a vy sa tak môžete sústrediť na obchod, marketing a strategický rozvoj e-shopu. O tom, ako pracujú s nástrojom reago značky Curaprox a Voltride, sa dozviete v rozhovore s:
Daliborom Palšovičom - Obchodným manažérom reago
Petrou Papajovou - Head of Marketing Curaprox
Štefanom Báthorym - Generálnym riaditeľom Voltride
Viac o možnostiach a výhodách externej zákazníckej podpory sa dozviete aj na: https://www.reago.sk/
V rozhovore sa dozviete:
00:53 Aké služby poskytuje reago, ako celá myšlienka vznikla a v čom nástroj pomáha nielen e-shopom?
01:21 Ako sa nástroj posunul po produktovej aj obchodnej stránke, od posledného rozhovoru v roku 2019?
02:48 Je livechat manuálny alebo skôr automatizovaný?
03:36 Ako v Curaproxe pristupovali k supportu, ako bol riešený "pred reagom" a podľa čoho sa rozhodovalo pri otázke interný vs. externý support (outsourcing)?
05:06 Ako dlho trvalo zaškolenie operátora, kým sa dostane do problematiky spoločnosti Curaprox?
06:30 Čo rozhodovalo pri výbere interného zamestnanca vs. externé riešenie?
07:06 Ako je support využívaný, či sa jedná o starostlivosť o zákazníkov, alebo skôr support aj na aktívnu podporu predaja (up-sell / cross-sell)
07:49 Prečo sa spoločnosť Voltride rozhodla pre reago, ako nástroj funguje a načo je najviac využívaný
09:57 Koľko chatov denne Voltride spracuje?
11:34 Ako sa dotkol trhu pokles cashflow? Ktoré "funkcie" reaga prinášajú najväčšiu hodnotu a aký to má dopad na biznis z pohľadu spokojnosti zákazníkov alebo ziskovosti?
13:27 Ako často musia odpovedať na špecifické otázky zákazníkov priamo zamestnanci vo Voltride?
16:06 Je možné nástroj reago využívať na sales prípadne služby po nákupe?
17:31 Má reago obmedzenia alebo sa vie zamerať sa na akýkoľvek druh eshopu?
18:59 Je nejaký prostriedok na zistenie rentability využitia livechatu?
19:47 Ako prebieha spolupráca s novým klientom. Akým spôsobom si spočítať náklady/výnosy na chatcentrum oproti napr. internému supportu?
25:43 V akých časoch sú peaky v rámci supportu a ako sa to mení počas roka prípadne celkovo v čase?
27:41 Výhody a nevýhody interného supportu vs. outsourcingu a pre aký typ e-shopov je reago vhodné?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.