V. Grass (Artmie): Ako som v Snine vybudoval e-shop so 7 mil. EUR obratu, 70 ľuďmi a 12 krajinami
43:56

V. Grass (Artmie): Ako som v Snine vybudoval e-shop so 7 mil. EUR obratu, 70 ľuďmi a 12 krajinami

03.11.2022

Možno by ste si pomysleli, že obchod s maliarskymi potrebami je okrajová záležitosť pre veľmi špecifickú cieľovku a že to nemôže byť veľký biznis. A potom stretnete Valeriana (alias Valliho), ktorému sa podarilo v tomto segmente za 15 rokov vybudovať e-shop s viac ako 7 mil. EUR obratu a 70 ľuďmi v tíme. Celkovo zo Sniny obsluhujú 12 krajín a 16 predajných kanálov (vrátane marketplace-ov ako eBay, Amazon či Kaufland), kam posielajú 700 - 2 000 objednávok denne. A navyše dosahujú aj veľmi solídnu ziskovosť (necelých 500 000 EUR za 2021), čo v e-commerce nie je vždy pravidlom. O tom, ako sa im to celé podarilo a čo sa pri tom naučili, sa s Vallim rozprával náš Michal Král.  

V rozhovore sa dozviete:
00:50 Kto je to Valerian Grass a ako vznikla firma Artmie?
04:54 Aký podiel na celkovom obrate tvoria vlastné produkty?
05:54 Aké je rozloženie celkového obratu z pohľadu jednotlivých krajín?   
06:51 Koľko objednávok sa cca vybaví denne?
07:22 Aká je priemerná hodnota objednávky?
07:38 Aká je miera konverzie?
08:02 Rastie miera konverzie priamo úmerne s dĺžkou pôsobenia na danom trhu?
09:15 Predáva Artmie vlastné produkty aj B2B?
10:41 Ktoré marketingové kanály performujú najlepšie?
12:07 Čo funguje z hľadiska marketingu Artmie lepšie, in-house riešenia, alebo spolupráca s agentúrami?
13:45 Ako sa mení riadenie marketingu v Artmie z dôvodu menšieho množstva dát?  
15:25 Koľko Artmie mesačne investuje do marketingu?
15:45 Pre koho sa oplatí využívať marketplace, ake výhody/riziká to môže mať?   
19:38 Ako funguje prepojenie e-commerce platformy Webareal s riadením cez ERP systém?
28:27 Ako funguje používanie Inventoro v rámci riadenia skladu a predikcie predaja?
31:54 Ako vyzerá zatiaľ rok 2022, aké sú očakávania od vianočnej sezóny a aké na rok 2023?
33:56 Čo je kľúčové pre to, aby bol e-shop ziskový? Ako funguje finančné plánovanie/riadenie v Artmie?    
36:18 Aké boli najhoršie investície za obdobie fungovania Maliarskeplatno/Artmie?
39:01 Aká je dlhodobá vízia Artmie v horizonte 3-5 rokov?  
40:40 Čo je to European Art Awards?
42:20 Akým spôsobom sa Valli vzdeláva, kto je preňho inšpiráciou?

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.