I. Molnárová (ex-Profesia): Ako zaujať, vyberať, motivovať, viesť a udržať kvalitných ľudí vo firme
52:58

I. Molnárová (ex-Profesia): Ako zaujať, vyberať, motivovať, viesť a udržať kvalitných ľudí vo firme

18.07.2023

Ivana pôsobila v Profesii od roku 2001 a posledných 12 rokov bola výkonnou riaditeľkou najväčšieho pracovného portálu na Slovensku Profesia, s ktorým dosahovala fantastické biznisové výsledky. Napriek tomu, že získala ocenenie TREND Manažér roka 2022, musela na konci roka opustiť riaditeľskú stoličku. O tom, prečo sa to udialo, ale najmä o tom ako zaujať, vyberať, motivovať, viesť a udržať kvalitných ľudí vo firme, porozprávala v našom Michalovi v miestami veľmi osobnom rozhovore.

V rozhovore sa dozviete: 00:34 Odchod z pozície šéfky Profesie po 22 rokoch sa dosť riešil, čo si z toho Ivana odniesla, či by niečo urobila inak a aké má ďalšie plány do budúcnosti? 02:40 Od mojich klientov (e-shopov) často počúvam, že na trhu nie sú kvalitní ľudia, je to podľa Ivany naozaj tak, alebo len firmy nevedia dostatočne zaujať a "predať sa"? 05:40 Kto je dnes vo všeobecnosti v lepšej vyjednávacej pozícii - zamestnávatelia alebo zamestnanci? A ako sa to mení v čase povedzme za posledných 5 rokov? 07:45 Čo všetko môže a mala by firma robiť, aby bola atraktívna ako zamestnávateľ a aby bola schopná pritiahnuť najlepšie talenty na trhu? 09:39 Veľa firiem dnes aktívne pracuje na employer brandingu. Čo všetko to obnáša a ktoré konkrétne postupy a techniky budovania značky zamestnávateľa by Ivana odporučila aj pre menšie a stredné firmy? 17:26 Ako by mal vyzerať optimálny výberový proces krok za krokom? 35:28 Posledné roky sa čoraz viac riešia medzigeneračné rozdiely a prípadne s tým spojené potenciálne konflikty. V čom konkrétne je rozdiel medzi jednotlivými generáciami z hľadiska prístupu k práci a k životu celkovo? Ako dosiahnuť optimálnu spoluprácu v rámci firmy medzi rôznymi generáciami? 39:55 Ako sa musia zmeniť dnešní majitelia firiem a lídri, aby ich firmy boli dlhodobo atraktívne z hľadiska zamestnávateľa a zároveň si dokázali udržať kvalitných ľudí? 43:24 Aktuálne je horúca téma AI. Ako Ivana vidí budúcnosť HR trhu pod vplyvom AI a na čo sa máme pripraviť? 47:55 Akým spôsobom sa Ivana vzdeláva a aké zdroje by odporučila pre firmy, ktoré chcú zamakať na svojom employer brandingu a celkovo zlepšení HR procesov? Ivana sa momentálne venuje poradenstvu, koučingu a mentoringu lídrov a firiem a odporúčame sledovať jej LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ivana-molnarova-a45a17/


Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠.


Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.