A. Podstrelencová (Holokolo): Z korporácie k vlastnému e-shopu s miliónovými tržbami na 6 trhoch
46:33

A. Podstrelencová (Holokolo): Z korporácie k vlastnému e-shopu s miliónovými tržbami na 6 trhoch

14.08.2023

Andrea pôsobila 16 rokov v korporáciách na vysokých pozíciách, no po určitom čase čoraz viac cítila, že ju to nenapĺňa a dostala sa na pokraj vyhorenia. Manžel Peter v predošlých rokoch úspešne rozbehol e-shop Cyklodresy (dnes Holokolo) a Andrea sa rozhodla naskočiť do rozbehnutého vlaku a prebrať riadenie rodinného e-shopu. Andrea nášmu Michalovi prezradila, aké mali začiatky, prečo a ako prišlo k rebrandingu a ako sa dopracovali až k spusteniu vlastnej kolekcie produktov pod značkou Holokolo. Dnes Holokolo dosahuje miliónové obraty na 6 trhoch s 30-členným tímom a mieri oveľa vyššie. V rozhovore sa dozviete: 00:45 E-shop vznikol ešte pod značkou Cyklodresy ešte v roku 2010, aké boli ich začiatky a ktoré kľúčové rozhodnutia urobili v prvých rokoch? 04:32 Ako vyzerala príprava na spustenie biznisu, ako veľmi mali prepracovanú od úvodu stratégiu a biznis plán a do akej miery išli intuitívne? 05:47 V rokoch 2012-2015 spustili prvú vlnu expanzie mimo SK/CZ (PL, HU, RO, SI). Podľa čoho vyberali jednotlivé krajiny a aká bola stratégia pri vstupe na nový trh? 20:55 Andrea do e-shopu naskočila v roku 2018, čo ju motivovalo opustiť finančný sektor a prácu v korporácii a naskočiť do dynamického e-commerce biznisu? Aké vidí najväčšie rozdiely medzi prácou v korporácii vs. podnikanie v e-commerce? (výhody/nevýhody/riziká) 33:19 V roku 2020 spustili prvú vlastnú kolekciu produktov, ako prebiehalo rozhodnutie posunúť sa viac od resellovania produktov smerom k vlastnej značke a produktom? 40:07 Ako sa zmenila obchodná/marketingová stratégia od spustenia biznisu, ako sa mení v čase na jednotlivých trhoch? Ako sa presadiť dnes na hyperkonkurenčnom e-commerce trhu? 42:40 Aká je vízia Holokolo v horizonte 3-5 rokov, aké majú plány a ambície? 43:50 Ako sa Andrea osobne vzdeláva (či už odborne ale aj v rámci osobného rozvoja) a aké zdroje, ľudí, eventy by odporučila majiteľom e-shopov?


Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.