Martin Bulák (Boosters): Ako optimálne nastaviť spoluprácu s PPC agentúrou či markeťákom
59:39

Martin Bulák (Boosters): Ako optimálne nastaviť spoluprácu s PPC agentúrou či markeťákom

17.07.2024

Robiť on-line marketing pre e-shopy dlhodobo profitabilne je čoraz náročnejšia úloha. Vyššia konkurencia spôsobuje zásadný nárast ceny reklamy v rámci Google Ads, ale aj Facebook-u či Instagram-u. Aby sa vám ako inzerentovi darilo ďalej rásť a udržať si ziskovosť, to si vyžaduje čoraz väčšie nároky na vášho marketéra či agentúru a najmä špičkovú znalosť práce s dátami, ku ktorým je čoraz komplikovanejšie sa dostať.

O tom, ako si v roku 2024 vybrať a nastaviť spoluprácu s agentúrou či markeťákom, ako sa mení celý PPC svet a aký dopad majú na prácu s dátami legilastívne zmeny, nášmu Michalovi v rozhovore prezradil Martin Bulák, zakladateľ agentúry Boosters.

V rozhovore sa dozvieš: 00:43 Ako Martin začínal s agentúrou, aké boli kľúčové míľniky a kde sú dnes? 02:26 E-shopy často nemajú šťastnú ruku pri voľbe markeťáka/agentúry, podľa čoho by sa mal majiteľ e-shopu rozhodovať? 07:25 Ako čo najlepšie nastaviť spoluprácu s markeťákom/agentúrou, aby priniesla spokojnosť na oboch stranách? 15:38 Ako na prvý pohľad spoznať kvalitného markeťáka/agentúru? 24:00 Kedy dáva zmysel správu PPC outsourcovať a kedy naopak budovať interný PPC team? 27:53 S akým MKT budgetom má zmysel uvažovať o spustení PPC kampaní? 36:43 Aktuálne v E-commerce rezonuje Consent Mode V2. Čo to presne je, aký má dopad na PPC svet a ako na to reagovať? 42:00 Aký očakávať dopad nástupu AI na celý PPC biznis? 52:33 Ako sa Martin osobne vzdeláva a aké dobré eventy, podcasty, firmy, ľudí, by odporúčal sledovať z oblasti on-line marketingu? Tip 1: Prihláste sa k odberu a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení. Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.