Martin Marek - DoDo: Ako vďaka same day delivery zvýšiť mieru konverzie a spokojnosť zákazníkov
40:14

Martin Marek - DoDo: Ako vďaka same day delivery zvýšiť mieru konverzie a spokojnosť zákazníkov

27.10.2019

Rýchle doručenie tovaru zásadným spôsobom ovplyvňuje mieru konverzie e-shopu a vo finále spokojnosť koncového zákazníka. Kým pár rokov dozadu nemal zákazník problém počkať si na zásielku 4-5 dní, dnes už očakáva doručenie na druhý deň, alebo ešte lepšie dokonca v deň objednávky. E-shopy, ktoré to dokážu, získavajú zásadnú konkurenčnú výhodu, výrazne zvyšujú spokojnosť zákazníkov a vyvolávajú tak osobné odporúčania, ktoré sú veľmi cenné. O problematike lastmile (posledná fáza doručenia ku koncovému zákazníkov) a same day delivery (doručenie v ten istý deň od objednávky) sme sa rozprávali s Martinom Marekom, riaditeľom spoločnosti DoDo, ktorá na SK/CZ/PL trhu doručuje už 120 000 zásielok mesačne prostredníctvom 300+ vozidiel a 500+ kuriérov a "pešiakov". Odporúčam vypočuť si aj globálne trendy v doručovaní, kde je len otázka času, kedy zo "západu" dorazia aj ku nám.

Vo videorozhovore sa dozviete:

00:40 - čo vlastne je lastmile delivery a aká je jeho dôležitosť v rámci logistiky
1:45 - ako začal príbeh DoDo a kde sa zakladatelia inšpirovali pri službe virtuálneho asistenta
3:15 - aké služby pre e-commerce DoDo poskytuje a čo dnes koncoví zákazníci od e-shopov v rámci doručenia tovaru očakávajú a vyžadujú
5:40 - aký je trend v doručovaní z pohľadu DoDo - bude prevažovať doručenie tovaru "do ruky" alebo naopak osobný odber na niektorom z odberných miest
7:00 - existuje už dnes nejaký spoľahlivý spôsob ako "za behu" zmeniť čas a/alebo miesto doručenia zásielky kuriérom?
9:05 - v akom vzťahu je DoDo voči klasickým prepravným spoločnostiam - sú konkurenti alebo partneri
10:35 - akú sú globálne trendy v doručovaní a čo dnes ponúka zákazníkom napr. Amazon (doručenie do predsiene, doručenie do auta...)
12:30 - aký dopad má same-day delivery na miery konverzie e-shopu
13:50 - v ktorých segmentoch e-commerce je rýchlosť doručenie vyslovene kľúčová
14:50 - aký je stav SK/CZ/PL trhu z pohľadu lastmile delivery a aké je pokrytie služby na SK trhu
17:20 - ako si porovnať výhody/nevýhody vlastného riešenia logistiky voči oustourcingu
22:00 - je DoDo viac technologická alebo logistická firma a na akých technológiách DoDo beží
24:45 - ako funguje napojenie e-shopov na DoDo po technickej stránke a aké sú možnosti
29:00 - ako funguje cenotvorba DoDo voči podmienkam klasických prepravcov
32:30 - aká je vízia DoDo na ďalšie 2-3 roky a aké nové služby pripravuje pre B2C aj B2B

Viac info o službách DoDo pre e-shopy sa dozviete na www.idodo.sk.

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykly aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.


Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.






Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.