Z. Karasová (Performics): Prečo a ako budovať značku e-shopu a odlíšiť od konkurencie
Väčšina e-shopov využíva v rámci komunikácie výkonnostný marketing, ale len veľmi málo z nich aktívne pracuje na budovaní značky. Pritom je to veľmi veľmi efektívny spôsob, ako budovať vzťah so zákazníkmi, zvyšovať mieru konverzie a tým aj ziskovosť e-shopu. Ako pristupovať k otázke budovania značky e-shopu, ako silu značky merať a ako na nej pracovať, nášmu Michalovi porozprávala Zuzka Karasová, Business Director Performics, agentúry zameranej na výkon.
Užite si rozhovor!
Ďalšie zaujímavé články a case studies nájdeš aj na: https://www.performics.com/sk/blog/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.