Z. Čepcová (DataConcept): Ako vďaka automatizácii ovplyvniť zákaznícke správanie pre zvýšenie zisku
V poslednej časti 3-dielneho seriálu o zákazníckych dátach sme sa venovali najmä automatizácii marketingu a prepájaniu jednotlivých marketingových kanálov. Michal Král sa rozprával so Zuzanou Čepcovou, CX Consultantom zo spoločnosti DataConcept.
Vo videorozhovore sa dozviete:
0:15 - Čo je automatizácia kampaní?
2:36 - Ako začať pracovať na automatizácii?
4:39 - Kde by sme mali dáta zbierať alebo merať? Aké nástroje použiť?
6:21 - Ktoré marketingové kanály vieme automatizovať?
8:11 - Aké sú príklady automatizácie z e-commerce segmentu?
10:54 - Čo je cieľom automatizácie a personalizácie kampaní?
12:48 - Aký je priebeh komunikácie s klientom pri nastavovaní týchto kampaní?
14:54 - Je nejaký minimálny počet objednávok, od ktorého začne tento model fungovať?
Viac o zákazníckych dátach sa dozviete aj na www.dataconcept.sk.
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.