P. Vavrovič (ContentFruiter): Ako dlhodobo zvyšovať predaje e-shopu vďaka content marketingu
55:50

P. Vavrovič (ContentFruiter): Ako dlhodobo zvyšovať predaje e-shopu vďaka content marketingu

19.09.2023

Content marketing je pojem, ktorý sa v e-commerce veľmi často používa, no nie vždy je správne pochopené, čo všetko content marketing zahŕňa. Nie je to jednorázová aktivita, ale celkovo prístup a dlhodobá stratégia, ako tvoriť a promovať hodnotný a kvalitný obsah, ktorý pomôže dlhodobo napĺňať ciele e-shopu. O tom, prečo ako dlhodobo zvyšovať predaje e-shopu vďaka content marketingu, nášmu Michalovi porozprával Patrik Vavrovič, spoluzakladateľ content marketingovej agentúry ContentFruiter. V rozhovore sa dozviete: 00:30 Prečo by ma ako podnikateľa mal content marketing vôbec zaujímať? Robím online marketingové, či performance kampane, to nestačí? 01:15 Poznám niektoré aktivity bez toho, že by som vedel že ide o content marketing? Podľa čoho poznám content marketing? 05:25 Čo všetko treba urobiť preto aby, prišli výsledky? A prečo sú na trhu aj také názory, že práca s obsahom nefunguje, lebo je ho veľa, alebo že to niekto s blogom už skúšal ale nič mu to neprinášalo? 13:40 Na aké konkrétne výsledky sú klienti zvyknutí? Aký druh výkonu to je? Čím sa meria? 27:40 Čo podľa Patrika trh pri content marketingu nedoceňuje a možno ani tak dobre nevie? 34:04 Ich claimom je to, že sú tvorcovia hodnôt, čo to presne znamená? 41:13 Majú aj neúspešné projekty a prečo k tomu dochádza? 43:38 Aká je poznateľnosť content marketingu a edukácia o ňom na našom trhu? Ako je to s content marketingom vo svete a ako u nás? 47:10 Akým spôsobom je chránený dodaný obsah po právnej stránke? 49:30 Aké zdroje na vzdelávanie (podcasty, knihy, ľudí...) by Patrik odporučil majiteľom e-shopov, ktorí sa chcú vzdelávať v tejto oblasti? 52:11 5 dobrých rád vychádzajúcich z content marketingu, aby firmám / eshopom alebo jednotlivcom pomohli, aké by to boli? 54:48 Čím je najlepšie začať ak niekto uvažuje, že content marketing zapojí do svojich aktivít aby mu pomáhal? Viac o content marketingu sa dovziete aj na: https://contentfruiter.sk/https://contentfruiter.sk/


Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.