J. Stupka (Ecomail): Prečo a ako využívať e-mail marketing pre zvyšovanie ziskovosti e-shopu
28:30

J. Stupka (Ecomail): Prečo a ako využívať e-mail marketing pre zvyšovanie ziskovosti e-shopu

13.10.2023

E-mail marketing je jeden z mála marketingových kanálov (nielen) v e-shopoch, ktorý máte pod vašou kontrolou a zároveň jeho ziskovosť sa zvyšuje s nárastom počtu kontaktov, na ktoré komunikujete. Napriek tomu je tento kanál ešte stále často zanedbávaný a veľa firiem ani zďaleka nevyužíva potenciál e-mail marketingu naplno.

Ecomail vyrástol za 10 rokov na jedného z najväčších hráčov na českom a slovenskom trhu a dnes už je viac marketingovou platformou na omni-channel komunikáciu ako nástrojom na jednoduché newslettre. O tom, prečo a ako využívať e-mail marketing pre dlhodobé zvyšovanie ziskovosti e-shopu, nášmu Michalovi porozprával Jakub Stupka, spoluzakladateľ marketingovej platformy Ecomail.

V rozhovore sa dozviete: 00:25 Ako Ecomail začínal a kam sa firma posunula za takmer 10 rokov fungovania? 01:44 Osobne vnímam e-mail marketing stále za dosť zanedbávaný marketingový kanál, ako to vníma Jakub a kde vidí jeho miesto v rámci celej stratégie e-shopu? 03:23 Aké sú kľúčové výhody e-mail marketingu oproti iným kanálom (napr. PPC, social, porovnávačom, apod.)? 5:00 Mailingových nástrojov je na trhu viacero, aké sú vaše konkurenčné výhody a čo vaši zákazníci najviac oceňujú? 09:35 Aké výsledky je možné zo skúsenosti dosahovať vďaka e-mail marketingu (prípadne aký podiel na celkovom obrate/marži dokáže e-mail marketing vytvoriť)? 10:15 Čo je kľúčové pre to, aby e-mail marketing eshopu fungoval? (platforma, stratégia, tím, databáza, automatizácia...) 14:38 Pre aké typy e-shopov e-mail marketing funguje najlepšie? 15:48 Aké výhody/nevýhody Jakub vidí v manažovaní e-mail marketingu in-house vs. outsourcing? 18:38 Ako Jakub vidí budúcnosť e-mail marketingu, kam sa bude vyvíjať v ďalší rokoch celé odvetvie? 21:54 Aká je dlhodobá vízia Ecomail-u, aké majú plány a ambície z hľadiska produktu aj expanzie? Viac o tom, prečo a ako využívať e-mail marketing pre zvýšenie ziskovosti vášho e-shopu, sa dozviete aj na: https://blog.ecomail.cz/


Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.youtube.com/pricemaniaacademy⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.pricemaniaacademy.sk/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.          

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.ecommerce-katalog.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.