Ondřej Holík - Swiss point: Ako zoptimalizovať back-office a logistiku e-shopu
30:01

Ondřej Holík - Swiss point: Ako zoptimalizovať back-office a logistiku e-shopu

17.10.2019

Spolu s rastom e-shopu sa zvyknú v čase meniť požiadavky na riešenie back-office procesov (fakturácia, reklamácie, vratky, nákladové faktúry atď.) aj skladovania a doručovania produktov. Možným riešením pre zefektívnenie fungovania e-commerce firmy najmä pri väčších objemoch vie byť tzv. BPO (Business Process Outsourcing), resp, fulfillment (outsourcing skladu a logistiky). Tento typ služby je hlavne na západe veľmi rozšírený a postupne sa presadzuje aj v našom regióne. O tom, ako BPO a fulfillment funguje, v rozhovore prezradil Ondřej Holík riaditeľ spoločnosti Swiss point:

V rozhovore sa dozviete:
00:30 - čomu sa venuje spoločnosť Swiss point a prečo by to malo zaujímať majiteľov e-shopov
02:10 - čo je Business Process Outsourcing a aké konkrétne procesy v e-commerce je možné riešiť externe
03:55 - pre aký typ  a veľkosť klientov v e-commerce je vhodný back-office outsourcing
06:20 - aké typy procesov najčastejšie klienti outsourcujú
07:25 - ako si spočítať náklady na interné spracovanie dokumentov a procesy s tým súvisiace a ako to vychádza v priemere oproti outsourcingu
10:20 - je možné služby outsourcingu využiť len krátkodobo v "peakových" obdobiach?
11:15 - ako je ošetrené spracovanie osobných údajov pri outsourcingu
12:20 - čo je to fulfillment a pri akom objeme objednávok má význam zvažovať túto možnosť
15:15 - ako je možné zabezpečiť, aby zásielka vyzerala identicky, ako keď je posielaná priamo z vlastného skladu e-shopu a s ktorými logistickými partnermi Swiss point spolupracuje
18:05 - kde sa fyzicky nachádzajú sklady Swiss point-u a ako sa rieši dodanie do zahraničia
20:35 - ako vychádza finančné porovnanie fulfillmentu voči vlastnému riešeniu skladu a/alebo logistiky a aké všetky náklady zohľadniť
24:00 - podľa akých kritérií sa rozhodovať pri výbere fullfilment partnera
25:20 - aký je trend vo využívaní outsourcingu v rámci SK/CZ oproti minulosti
26:50 - čo by ste odporučili majiteľom e-shopov, ktorí chcú nákladovo zoptimalizovať svoj e-commerce biznis
28:15 - ako funguje technické napojenie e-shopu na služby fulfillmentu alebo BPO (outourcingu procesov)

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.

Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.