Dušan Plichta (Powerlogy): Ako hacknúť svoje telo, myseľ, e-commerce biznis, aj celú ekonomiku
01:01:52

Dušan Plichta (Powerlogy): Ako hacknúť svoje telo, myseľ, e-commerce biznis, aj celú ekonomiku

27.01.2023

Srdcom dobrodruh, mysľou biohacker a dušou manžel, otec 2 detí a tvorca značky Powerlogy. To o sebe hovorí Dušan Plichta, ktorý sa dlhé roky venuje vývoju a predaju zdravých a funkčných potravín. O tom, čo obnáša vývoj vlastných produktov, ako majú v Powerlogy nastavenú stratégiu, aj o expanzii do Dubaja, porozprával nášmu Michalovi Dušan v najnovšom podcaste Pricemania Academy.  

V rozhovore sa dozviete:
00:55 Ako vznikla firma Powerlogy, aká je jej filozofia a vízia?
02:40 Pôvodný projekt sa volal Power Coffee, ako vznikla táto značka, akú má históriu?
04:16 Vďaka čomu sa už od začiatku darilo dobre nastaviť značku?
06:07 Ako prebieha vývoj produktov a čo je na vývoji a predaji vlastných produktov najťažšie?
09:24 Ako spoznať kvalitnú a funkčnú potravinu?  
12:33 Ako veľmi je finančne náročný vývoj vlastných produktov?   
16:16 V roku 2022 prišlo v Powerlogy ku zmene na pozícii CEO, ako táto zmena ovplyvnila ďalšie fungovanie firmy?
19:50 Čo bol zlomový bod k rozhodnutiu o zmene CEO?  
20:55 Ako sa vyvarovať podobnej situácii a ako ju riešiť?
22:27 V posledných rokoch Powerlogy investovalo veľa energie a času do tvorby a realizácie stratégie a brand equity modelu. Čo všetko to obnáša, čo je výsledkom a aký to má dopad na finančné výsledky firmy?
27:03 Aká je cca marža v Powerlogy?   
28:03 Aký je pomer predaja z pohľadu B2C/B2B a aký ďalší vývoj sa očakáva?  
30:12 Powerlogy má aktivity aj v Dubaji, prečo práve tento trh, čo sa zatiaľ podarilo a aké sú ďalšie plány?
33:33 Ako prišlo k spolupráci s vývojom produktu pre strategického partnera z NL a aký je jej cieľ?  
35:52 Plánuje Powerlogy otvárať aj kamenné prevádzky?  
37:28 Ako sa vyvíja MKT/PR stratégia v čase, ktoré kanály performujú najlepšie a aký je prístup k MKT ako takému (brand vs. performance)?
41:47 Ako je to s ďalšími performance kanálmi, napr. google, social?
44:20 Aká je aktuálna stratégia z pohľadu ziskovosti?   
46:22 Aktuálne pôsobí Powerlogy na SK, CZ a v DE trhu, aké sú ďalšie plány?
47:36 Koľko objednávok denne sa v Powerlogy sprocesuje?
49:05 Aká je miera konverzie?
49:52 Ako je nastavená retencia zákazníkov?
51:30 Aká je cca lifetime value zákazníka?
53:04 Aké sú ambície Powerlogy v horizonte 3-5 rokov?
57:33 Akým spôsobom sa Dušan Plichta vzdeláva, aké zdroje by odporučil v rámci podnikania či osobného rozvoja?     

Viac o POWERLOGY a Dušanovej filozofii sa dozviete aj na:
https://www.powerlogy.com/
https://www.dusanplichta.com/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.