Martin Anderko: Ako riadia výkonnostný marketing s rozpočtom 500 000+ EUR mesačne v GymBeame?
39:45

Martin Anderko: Ako riadia výkonnostný marketing s rozpočtom 500 000+ EUR mesačne v GymBeame?

17.02.2023

GymBeam ako jeden z pomerne mála SK e-shopov raketovo rástol aj v roku 2022, kedy prišlo k ochladeniu dopytu na e-commerce trhu. Kľúčom je diverzifikácia tržieb vďaka expanzii, vlastné produkty a najmä špičkové riadenie celej firmy aj marketingového oddelenia. GymBeam len v rámci performance marketingu pracuje s rozpočtom na SK pomery neuveriteľných 500 000+ EUR mesačne. O tom, ako v GymBeame pristupujú k riadeniu výkonnostného marketingu, ako pristupujú k atribúcii a ako im performujú jednotlivé kanály, nášmu Michalovi porozprával Martin Anderko, Head of Performance v GymBeame.  

V rozhovore sa dozviete:  
0:45 Martin Anderko predstaví svoju pozíciu Head of Performance v GymBeam
01:58 Aká je marketingová stratégia, kľúčové piliere v GymBeam a akým spôsobom sa riadi celý marketing?
03:20 Aké náklady sú premietnuté do marže?
04:10 Aké kľúčové kanály sa využívajú v performance marketingu?
05:15 Ako pristupuje GymBeam k atribúcií? Ako sa vyhodnocuje efektivita jednotlivých kanálov?
07:42 Ako sa vyhodnocujú impresné dáta?
09:10 Aké základné metriky dosahuje GymBeam (miera konverzie a priemerná hodnota objednávky) v priemere za všetky trhy?  
10:31 Aká je hodnota marže na jednu objednávku?  
11:05 Akým spôsobom investuje GymBeam do  performance vs. brandových kampaní a či rozdeľujú ešte tieto kanály?
13:15 Aktuálne na koľkých trhoch inzeruje GymBeam?
13:35 Mesačne koľko spenduje na perfomance marketing?
13:50 Sú dôležitejší nový zákazníci alebo retencia existujúcich? Čo najlepšie funguje pre zvyšovanie lifetime value zákazníkov?
16:23 Ako je riadený performance marketing (z inhouse alebo sa využívajú externé agentúry)?
17:40 S akými najväčšími výzvami sa stretol Martin Anderko v performance marketingu?
18:52 Ako rozlišujú stratégiu rastu na dominantných vs. nových trhoch?
20:47 Ako ovplyvňuje problematika cookies, cookie lišty, a ako to komplikuje analytiku v performance marketingu?
20:36 Aké percento užívateľov je autorizovaných a akú úlohu zohrajú v budúcnosti?
20:54 Aký je primárny cieľ venovať sa aktívne na Marketplace? Aká je motivácia a aké sú riziká?
28:35 Aký podiel na celkovom obrate budú tvoriť Marketplace v horizonte 3-5 rokov ?
29:17 Aké sú úlohy tímu Martina Anderku pre automatizáciu? 34:20 Aké sú ciele marketingového oddelenia na rok 2023, a ktoré kanály/trhy by mali byť tento rok kľúčové?
36:05 Aká je miera konverzie na nových trhoch a aké kanály sú najziskovejšie?
37:37 Akým spôsobom sa vzdeláva/rozvíja po odbornej ale aj osobnej stránke Martin Anderko a aké prípadné zdroje odporúča?  

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.