Kristína Čambalová (Kharisma): Prečo a ako riešiť PR aktivity v rámci e-commerce
35:23

Kristína Čambalová (Kharisma): Prečo a ako riešiť PR aktivity v rámci e-commerce

19.06.2020

Značka a celkové povedomie o e-shope zásadným spôsobom ovplyvňuje ziskovosť e-shopu. Čím viac máte priamych prístupov a prístupov cez kľúčové slová so značkou vášho e-shopu, tým viac máte objednávok s "plnou maržou", keďže za takúto návštevu neplatíte (na rozdiel od PPC kampaní, agregátorov apod.). A práve PR je veľmi efektívny spôsob ako zvýšiť znalosť vašej značky, budovať jej dôveryhodnosť a vo finále aj zvyšovať mieru konverzie e-shopu.

Keďže PR sa v e-commerce venuje len minimum subjektov, o to väčší priestor je tam na odlíšenie sa od konkurencie a oslovenie nových užívateľov, ktorých neviete zasiahnuť cez výkonnostné kanály.

O tom, prečo a ako realizovať PR aktivity v rámci e-commerce, sa rozprával Michal Král so zakladateľkou PR agentúry Kharisma Kristínou Čambalovou, ktorá viac ako 10 rokov klientom pomáha zvyšovať vizibilitu v on-line aj off-line médiách, budovať značku a posilňovať dôveryhodnosť a reputáciu klientov.

V rozhovore sa dozviete:
0:31 - Čo je vlastne PR v roku 2020?
3:10 - Aký je dôvod, že len minimum e-commerce projektov, resp. e-shopov rieši PR?
5:57 - Ako vyhodnotiť efektivitu PR aktivít? Ako k tomu pristupovať?
9:26 - Ako funguje spolupráca so spoločnosťou Zásielkovňa? Aký je výsledok spolupráce?
12:07 - Ako prebieha proces získavania výstupov, resp. komunikácia s novinármi?
14:03 - Financujú sa platené výstupy z budgetu na PR agentúru alebo sú to náklady nad rámec tohto poplatku?
16:00 - Mal by e-shop spĺňať nejaké parametre, aby bolo jeho PR čo najúspešnejšie?
17:55 - Kedy má zmysel robiť si PR vo vlastnej réžii a kedy má zmysel využiť služby agentúry alebo freelancera?
20:07 - Má aj malý e-shop šancu dostať sa bez pomoci do silnejších médií?
22:48 - Je súčasťou PR aj content marketing?
23:34 - Ako prebiehajú procesy v rámci spolupráce s PR agentúrou?
26:36 - V akom cenovom rozpätí sa pohybuje cena za služby PR agentúry?
27:51 - Tvorí jednotlivé výstupy agentúra alebo klient?
29:00 - Ako ťažké je dosiahnuť stav tzv. opinion leadera vo svojom segmente?
30:30 - Kam dlhodobo smeruje PR, keď berieme do úvahy prelínanie s online marketingom?
32:29 - Ako majiteľ e-shopu, ako vyhodnotím výsledky niekoľkoročnej spolupráce s PR agentúrou?

Viac o službách PR agentúry Kharisma sa dozviete na http://kharisma.sk/.

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.  

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy  

Tip 3:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.  

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.