Branislav Kohl (DataConcept) - Ako vďaka zákazníckym dátam násobne zvýšiť ziskovosť v e-commerce
18:59

Branislav Kohl (DataConcept) - Ako vďaka zákazníckym dátam násobne zvýšiť ziskovosť v e-commerce

21.07.2020

Štandardný pohľad väčšiny e-shopov na zákazníkov je cez agregované dáta v Google Analytics, ktorý môže byť často zavádzajúci. Keďže každý zákazník a jeho správanie je jedinečné, najväčší e-commerce hráči pochopili, že sa musia pozerať na každého jedného zákazníka samostatne a prispôsobiť mu konkrétne reklamné posolstvo, marketingový kanál, či načasovanie komunikácie. Spoločnosť DataConcept práve vďaka tomuto prístupu pomáha firmám násobne zvyšovať predaje a efektivitu kampaní. O zákazníckej analytike, personalizácii a automatizácii marketingu sa náš Michal porozprával s Braňom Kohlom, CEO spoločnosti DataConcept. Pozrite si prvú časť trojdielneho seriálu:  

Vo videorozhovore sa dozviete:
0:18 - Aký je prínos spoločnosti DataConcept? V čom je odlišný ich pohľad na dáta?  
2:28 - Vieme tento pohľad uviesť aj na konkrétnych príkladoch?  
4:40 - Aké zlepšenie vieme vďaka tomu prístupu dosiahnuť?  
6:03 - Ako pomohli zvýšiť predaje Ticket portalu?  
7:53 - Je možné vďaka DataConceptu stanovovať aj odlišné ceny pre jednotlivých zákazníkov?  
8:08 - Pre aké segmenty / e-shopy je táto automatizácia najvhodnejšia?
9:46 - Od akého objemu transakcií je táto služba rentabilná?
11:48 - Ako funguje success-fee model v DataConcepte?  
14:03 - Podľa čoho vyberajú kombináciu nástrojov a prístupov, ktoré pri danom klientovi využijú?  
15:31 - V akom rozmedzí sa pohybuje cena za túto službu?
16:03 - Vie DataConcept pomôcť aj s efektívnym využitím nástrojov, ktorými e-shop disponuje, ale nevyužíva naplno ich potenciál?  
17:17 - Pracujú len s dátami konkrétneho klienta alebo využívajú aj globálne dáta?  
17:56 - Aká je vízia DataConceptu na ďalšie roky?

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.  

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy    

Tip 3:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.    

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.