N. Kacera / A. Sabolová (Levosphere): Ako využiť marketingové 4P pre strategické riadenie e-shopu
Na slovenskom trhu dnes pôsobí viac ako 10 000 e-shopov. Len veľmi málo z nich však dokáže generovať zaujímavý profit a napĺňať tak predstavy a ciele svojich majiteľov. O tom, ako nastaviť stratégiu e-shopu, 4P (Product, Price, Place, Promotion), čo všetko zobrať do úvahy a ako sa na trhu odlíšiť od konkurencie, sa náš Michal Král rozprával s Naďou Kacera a Ankou Sabolovou zo spoločnosti Levosphere, ktorá pre svojich klientov tvorí biznismarketingové stratégie.
Užite si video!
Naďa a Anka sú tiež autorkami ďalších úspešných projektov:
Kniha Marketing v praxi: https://www.levosphere.sk/eshop/marketing-v-praxi-kniha/On-line kurz
Aby značka ožila:https://www.levosphere.sk/online-video-kurz/aby-znacka-ozila/Podcast
Marketing v praxi: https://www.levosphere.sk/podcast/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.