Ján Urbančík - Reago: Ako zvýšiť mieru konverzie až 6-násobne využitím live chatu
Online chat je najvyužívanejšia forma komunikácie v súčasnosti. Viac ako 65 % zákazníkov preferuje chat pred emailom a telefonátom. Nielenže chat zvyšuje dôveru k Vášmu webu, ale taktiež:
- Zvyšuje konverzie až o 20 %
- Zvyšuje 2,5 krát čas strávený na stránke a počet navštívených stránok
- Suma, ktorú zákazníci zaplatia po využití chatu je o 10 % vyššia
Ak vás zaujíma, ako vyťažiť maximum z live-chatu aj pre váš e-shop, pozrite si rozhovor s Jánom Urbančíkom, zakladateľom služby Reago, vďaka ktorej viete poskytnúť zákazníkom špičkový servis a vďaka tomu zásadne zvýšiť mieru konverzie a obrat vášho e-shopu.
V rozhovore sa dozviete:
0:30 - ako vznikla celá idea za službou Reago ako riešenie pre kvalitnú zákaznickú podporu v e-shopoch
4:45 - aký veľký prínos z pohľadu miery konverzie vie mať live-chat s kvalitným človekom
5:45 - aké sú výhody a nevýhody interného vs. externého riešenia zákazníckej podpory
8:35 - ako vychádzajú náklady na interné vs. externé riešenie zákazníckej podpory
10:20 - ako merať biznisový dopad live-chat-u v e-shope na obrat
13:50 - pre aký typ zákazníka (e-shopu) je outsourcing zákazníckej podpory vhodný a kedy naopak nie je
16:40 - je znalostná báza, ktorá sa buduje v rámci supportu unikátna pre každý e-shop alebo ako to funguje
17:55 - ktoré komunikačné kanály je možné napojiť na Reago a aké sú v tomto smere plány
18:40 - ako sa riešia otázky, ktoré operátor Reago nedokáže zodpovedať
20:40 - aké typy otázok najčastejšie prichádzajú na live-chat a ako ich riešiť
24:15 - je budúcnosť live-chatov v umelej inteligencii alebo ako to vidia v Reago
26:00 - je live-chat vhodný viac pre B2C alebo B2B biznisy/e-shopy
29:40 - aká je skúsenosť s využitím promo kódov pre zvýšenie miery konverzie cez live-chat
32:25 - ako sa Reago pozerá na prípadnú expanziu z pohľadu jazykového pokrytia
35:15 - ako sa pripraviť na top sezónu v rámci zabezpečenia supportu
37:00 - ktoré kľúčové benefity vie priniesť kvalitný support cez live-chat pre e-shop (sumár)
Ďalšie konkrétne odporúčania ohľadom zvýšenia výkonu vášho e-shopu nájdete na:
https://www.reago.sk/blog/
Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.