Ján Urbančík - Reago: Ako zvýšiť mieru konverzie až 6-násobne využitím live chatu
42:18

Ján Urbančík - Reago: Ako zvýšiť mieru konverzie až 6-násobne využitím live chatu

08.07.2019

Online chat je najvyužívanejšia forma komunikácie v súčasnosti. Viac ako 65 % zákazníkov preferuje chat pred emailom a telefonátom. Nielenže chat zvyšuje dôveru k Vášmu webu, ale taktiež:

-        Zvyšuje konverzie až o 20 %

-        Zvyšuje 2,5 krát čas strávený na stránke a počet navštívených stránok

-        Suma, ktorú zákazníci zaplatia po využití chatu je o 10 % vyššia

Ak vás zaujíma, ako vyťažiť maximum z live-chatu aj pre váš e-shop, pozrite si rozhovor s Jánom Urbančíkom, zakladateľom služby Reago, vďaka ktorej viete poskytnúť zákazníkom špičkový servis a vďaka tomu zásadne zvýšiť mieru konverzie a obrat vášho e-shopu.

V rozhovore sa dozviete:
0:30 - ako vznikla celá idea za službou Reago ako riešenie pre kvalitnú zákaznickú podporu v e-shopoch
4:45 - aký veľký prínos z pohľadu miery konverzie vie mať live-chat s kvalitným človekom
5:45 - aké sú výhody a nevýhody interného vs. externého riešenia zákazníckej podpory
8:35 - ako vychádzajú náklady na interné vs. externé  riešenie zákazníckej podpory
10:20 - ako merať biznisový dopad live-chat-u v e-shope na obrat
13:50  - pre aký typ zákazníka (e-shopu) je outsourcing zákazníckej podpory vhodný a kedy naopak nie je
16:40 - je znalostná báza, ktorá sa buduje v rámci supportu unikátna pre každý e-shop alebo ako to funguje
17:55 - ktoré komunikačné kanály je možné napojiť na Reago a aké sú v tomto smere plány
18:40 - ako sa riešia otázky, ktoré operátor Reago nedokáže zodpovedať
20:40 - aké typy otázok najčastejšie prichádzajú na live-chat a ako ich riešiť
24:15 - je budúcnosť live-chatov v umelej inteligencii alebo ako to vidia v Reago
26:00 - je live-chat vhodný viac pre B2C alebo B2B biznisy/e-shopy
29:40 - aká je skúsenosť s využitím promo kódov pre zvýšenie miery konverzie cez live-chat
32:25 - ako sa Reago pozerá na prípadnú expanziu z pohľadu jazykového pokrytia
35:15 - ako sa pripraviť na top sezónu v rámci zabezpečenia supportu
37:00 - ktoré kľúčové benefity vie priniesť kvalitný support cez live-chat pre e-shop (sumár)

Ďalšie konkrétne odporúčania ohľadom zvýšenia výkonu vášho e-shopu nájdete na:
https://www.reago.sk/blog/

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.

Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.