BBG / Mobilonline / Expandeco: Ako vyzerá budúcnosť e-commerce a ako sa na ňu strategicky pripraviť
01:52:42

BBG / Mobilonline / Expandeco: Ako vyzerá budúcnosť e-commerce a ako sa na ňu strategicky pripraviť

04.04.2022

Predpokladom dlhodobého rastu obratu a ziskovosti e-shopu je detailne premyslená a konzistentne realizovaná stratégia. Napriek tomu veľa e-shopov v podstate stratégiu nemá, resp. fungujú veľmi intuitívne a robia skôr krátkodobé rozhodnutia, ktoré z dlhodobého hľadiska nemusia byť vždy správne.  

V tomto rozhovore sme sa pozreli na dlhodobý vývoj v rámci e-commerce trhu a na to, či a ako sa zmenilo zákaznícke správanie, aké výhody/nevýhody majú jednotlivé predajné a marketingové kanály, kedy a ako realizovať expanziu, spustiť vlastnú značku produktov či naštartovať B2B predaj (veľkoobchod).  

Na otázky nášho Michala Krála v rozhovore odpovedajú top odborníci, ktorých celkový obrat v e-commerce dosahuje spoločne viac ako 313 mil. EUR ročne. Inšpirujte sa skúsenosťami od:  
Jakub Žilinčan, VP Marketing Berling Brands Group (1000+ zamestnancov, viac ako 3 700 vlastných produktov v ponuke od 40 značiek, obrat cez 300 mil. EUR)
Milan Kovalančík, CEO Mobilonline (150+ zamestnancov, 56 predajní, obrat 11 mil. EUR+)
Tomáš Vrtík, CEO Expandeco (60+ zamestnancov, 6 pobočiek, 2 mil. EUR obrat, 200+ e-shopov medzi klientmi)  

Veríme, že toto video bude "must-have" pre každého majiteľa, manažéra a marketéra e-shopu a že vám pomôže zamyslieť sa nad tým, ako vybudovať a rozvíjať úspešný, rastový a ziskový e-shop.

V rozhovore sa dozviete:
2:02 Ako sa zmenilo správanie spotrebiteľov od kedy pôsobia na trhu BBG, Mobilonline a Expandeco?
4:28 Je podnikanie ľahšie alebo ťažšie ako pred dvadsiatimi rokmi?
6:42 Dá sa ešte dnes presadiť bez recenzií, kvality alebo porovnávačov?
9:32 Ktoré predajné kanály použiť v jednotlivých fázach predaja?
20:10 Aký má Mobilonline podiel offline versus online predajov?
25:34 Ako dôležité je pre Mobilonline mať otvorené kamenné predajne?
28:30 Ktoré predajné kanály používajú klienti Expandeco pri expanzii na nový trh?
33:11 Ako sa menil marketingový mix u BBG a čo odporúčajú menším e-shopom?
37:21 Ak by Jakub Žilinčan rozbiehal e-shop a mal budget 5000 eur, ako by ho využil?
41:28 Ako pristupuje Mobilonline k marketingu, budgetom a ktoré kanalý su pre nich kľúčové?
51:27 Kedy marketing funguje dobre a kedy nie podľa skúseností Expandeco?
56:28 Ako sa BBG pozerá na budovanie značky a aké majú výsledky?
59:55 Aké má e-shop možnosti sa odlíšiť od iných značiek?
1:02:02 Aký ma dopad brand Mobilonline na konverzný pomer a celkovú úspešnosť?
1:06:45 Aká je korelácia medzi brandom a úspešnosťou firmy Expandeco?
1:09:40 Ako pristupujú k developementu e-shopu v BBG a Mobilonline? Používajú open-source, krabicové riešenie alebo e-shop na mieru?
1:18:42 Aký ma Expandeco pohľad na development a aké sú skúsenosti ich klientov?
1:23:36 Ako sa darí BBG expandovať na nové trhy?
1:28:33 Ako prebiehalo rozhodnutie expandovať na ďalšie trhy v Mobilonline?
1:34:37 Ako postupuje Expandeco pri rozhodovaní kam klientovi odporučia expandovať a v akom poradí?
1:41:31 Malo BBG vlastné značky hneď od začiatku a prečo sa rozhodli predávať vlastné produkty?
1:44:22 Čo v prípade, že mám vlastný produkt a nepredáva sa tak, ako by som chcel, čo by som mal spraviť?
1:47:53 Aké očakávajú nové trendy v e-commerce BBG, Mobilonline a Expandeco?

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Podcast Pricemania Academy je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.