Kvôli nedostatočnej praxi ju nikde nechceli prijať, dnes vlastní úspešnú firmu Facederma
50:49

Kvôli nedostatočnej praxi ju nikde nechceli prijať, dnes vlastní úspešnú firmu Facederma

11.06.2024

“Nikde ma nechceli prijať, lebo som nemala dostatočnú prax, tak som si povedala, asi som fakt pripravená na to podnikanie. Nie je iná možnosť," hovorí Vierka Ondríková, majiteľka firmy FACEDERMA.

Tá si pôvodne najskôr založila len kozmetický salón v skromných podmienkach, keďže vedľa jej salónu bolo kaderníctvo, z ktorého bolo neustále počuť hukot fénov. Rozhodla sa preto ponúkať svojim zákazníčkam slúchadlá.

“Potrebovala som sa nevzdať a niečo s tým urobiť. Manžel je IT-čkár, vybavil nás slúchadlami a potom tam u mňa zákazníčky pokojne spali,” opisuje svoje začiatky v klinike Facederma Ondríková, ktorá svoj kozmetický salón zdokonaľovala a časom založila aj rovnomennú značku pleťovej kozmetiky, kde si začala miešať vlastné kozmetické produkty.

“Spojili sme hlavne mozgy dobrých chemikov, ktorí pracovali pre veľké značky, priviedli sme ich naspäť zo zahraničia na Slovensko a naozaj sú úžasní,” spomína Ondríková, ktorá úzko spolupracuje s obchodnou agentúrou Dealfactory, ktorú vedia Katarína Šimková.

“Pre mňa je to o budovaní vzťahov. A tie vzťahy sú dôležité naprieč všetkým, čo robíme. Čiže obchod je vlastne všade. Či už predávame svojej dcére to, že si dnes oblečie tieto šaty a nie tie druhé, alebo predávam svojmu manželovi, že dnes chcem ísť na jogu a nie niekam inam. Čiže predaj je úplne všade,” hovorí Katarína Šimková z Deal factory.

Tvrdí, že si často ľudia myslia, že obchodníci sú a musia byť manipulátori, ona s tým však nesúhlasí.

“Veľa ľudí má obchodovanie spojené s tým, že byť nátlakový, agresívny a podobne. My v Dealfactory veríme, že obchod je o budovaní vzťahov. O tom, že pochopím, akú hodnotu prenášam z bodu A do bodu B a vtedy tam nie je prítomná žiadna manipulácia.”

Ak si chcete vypočuť podnikateľský príbeh týchto dvoch žien, nájdete ho v podcaste Prečo práve oni?, kde predstavujeme príbehy úspešných slovenských podnikateľov zo súťaže ⁠EY Podnikateľ roka⁠. Podcast vychádza každú stredu a moderuje ho Adela Vinczeová.

Podcast PREČO PRÁVE ONI? je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.