Reklama a dane – od bilbordov po online kampane. Praktické rady prináša Zuzana Uríková, poradkyňa Daňového centra
Reklama a reklamné služby sú dôležitou súčasťou prezentácie firiem a podnikateľov. Ako na tieto výdavky z pohľadu dane z príjmov a DPH? Pýtali sme sa poradkyne Daňového centra Zuzany Uríkovej.
V rozhovore priblížila:
- Aké podmienky musí spĺňať výdavok na reklamu, aby bol tento náklad uznaný?
- Aké sú požiadavky na reklamu podľa zákona o reklame?
- Čo sa nepovažuje za reklamu?
- Aké formy reklamy sú najviac využívané?
- Aké je špecifikum účtovania bannera alebo reklamného pútača a čo prenájom reklamnej plochy?
- Ako postupovať pri online reklame, napr. na Facebooku alebo cez Google?
- Čo treba posudzovať v prípade, že spoločnosť investuje do reklamy napr. vo forme webovej stránky?
- Často sa stretávame s obchodnou vzorkou výrobku (na vyskúšanie) – ako sa posudzuje?
Poradca podnikateľa – denne prinášame spoľahlivé skratky a riešenia.
www.pp.sk
Podcast Poradca podnikateľa je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.