Hosť: Digitálny marketing a podvedomie - ako na inovatívne reklamy
Čo je nové vo výkonnostnom online marketingu a ako ovplyvniť nákupné rozhodovanie prostredníctvom podvedomia, v ktorom sa udeje až 95% nákupných rozhodnutí? Aj o tom diskutuje Matej Šucha (Mindworx) a Štefan Chochláč (Bluewinston) v e-commerce podcaste projektu Upterdam. Automatizácia v digitálnom marketingu a princípy behaviorálnej ekonómie sú kľúčové oblasti pre zvýšenie konverzií e-shopu.
Projekt Upterdam prináša na Slovesko spoločnosť Poradca podnikateľa. Upterdam je prvé e-commerce mesto a tento rok máme niekoľko inovácií. Na to, aby si sa stal jednotkou v e-commerce biznise jedna konferencia nestačí. Pripravili sme pravidelné online webináre, ktorých cieľom je online networking, vzdelávanie a poradenstvo zo sveta e-commerce. Tešiť sa môžeš na rôzne témy a zaujímavých hostí každé dva týždne. Potrebné info nájdeš na našom webe www.upterdam.sk alebo na našich sociálnych sieťach.”
Celý záznam si môžete pozrieť aj na YT kanáli Upterdam.
Sme Poradca podnikateľa - 30 rokov s vami.
Podcast Poradca podnikateľa je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.