Ako si teraz udržať zákazníkov? Zákaznícka psychológia a rozhodovanie v čase pandémie.
27:41

Ako si teraz udržať zákazníkov? Zákaznícka psychológia a rozhodovanie v čase pandémie.

30.04.2020

Zákaznícke rozhodovanie v súčasnom online svete – ako sa zákazníci teraz správajú a čo vplýva na ich rozhodnutia? Ako si udržať zákazníkov?

90% rozhodnutí sa uskutočňuje podvedome a v situácii koronakrízy sa to ešte prehĺbilo – tvrdí a viac prezradí spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorý pravidelne prednáša v oblasti behaviorálnej ekonomiky, pán Matej Šucha.
Čo majú firmy robiť, aby sú teraz udržali zákazníkov, aby nerušili predplatné? Klienti sa teraz rozhodujú impulzívne, často rušia výdavky nie kvôli nespokojnosti s produktom, ale z rôznych iracionálnych dôvodov.

Táto epizóda je súčasťou Podcastu PP, ktorú prináša Poradca podnikateľa. Moderuje naša dvorná moderátorka Michaela Pastorková - Závodná. Poradca podnikateľa sa za 30 rokov svojej existencie stal synonymom pre spoľahlivé informácie a služby z oblasti legislatívy a ekonomiky. Sledujte nás na Facebooku alebo Instagrame a v prípade, že chcete dostávať aktuálne novinky a získať ďalšie výhody, registrujte sa na www.zakon.sk 

Sme Poradca podnikateľa - 30 rokov s vami - www.pp.sk

Podcast Poradca podnikateľa je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.