131. Jakub Žilinčan (Berlin Brands Group): Hlavným výkonnostným ukazovateľom je pre nás EBITDA
41:55

131. Jakub Žilinčan (Berlin Brands Group): Hlavným výkonnostným ukazovateľom je pre nás EBITDA

22.06.2021
Jakub Žilinčan je marketingový riaditeľ pre strednú a východnú Európu medzinárodnej e-commerce spoločnosti Berlin Brands Group.V 131. epizóde Podnicastu porozprával o tom, ako robia marketing pre viac ako 2500 produktov, z akej značky rebrandovali a vytvorili BBG, v čom majú pri predaji výhodu, ale aj o tom, aké KPIs si určujú v rámci cieľov.Detailnejšie povedal:  koľkých ľudí má na starosti (3:56), čo je hypergrowth (4:27), či korona pomohla alebo uškodila ich biznisu (4:50), aká je ich marketingová stratégia (6:34), z akej značky rebrandovali BBG (9:33), čo ich motivovalo skupovať značky (9:57), ako si stanovujú ciele (10:52), v čom majú pri predaji výhodu (13:23), aké KPIs si určujú v rámci cieľov (14:00), aký veľký je tím premium customer supportu (16:40), aká je ich firemná kultúra a aké sú ich hodnoty (17:55), aký trh a segment ich prekvapil (19:38), ako kupujú brandy a ako oslovujú predajcov na Amazone (21:44), na čo kladú väčší dôraz? Či na EBITDU alebo na obrat (23:30), ako sa pohybujú multiplikátory a kto ich oceňuje (25:06), či kupujú celú zabehnutú značku alebo len určité produkty a aká je ich stratégia (26:03), aké sú ich distribučné kanály v skupine (27:17), aké marketingové kanály využívajú (30:03), ako sa snažia preraziť do offline priestoru (31:48), čo všetko využívajú v marketingovom mixe (33:20), či robia brand building pre BBG (34:36), ako definujú firemnú kultúru v BBG (35:17), či riadi všetkých 27 ľudí sám alebo má manažérov (37:30), aká je ich trojročná vízia (40:05), či je pre nich atraktívnejšia cesta akvizície alebo budovanie vlastných brandov (42:04).  Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na peter@podnicast.com. Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.  Support the show

Podcast Podnicast s Peťom Chodelkom je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.