153. Ondřej Karanský (Portu.cz): V rámci KPI-čiek v marketingu sledujeme počet nových a dokončených registrácií. Vo finále nás ale zaujíma, koľko peňazí ľudia investovali
34:53

153. Ondřej Karanský (Portu.cz): V rámci KPI-čiek v marketingu sledujeme počet nových a dokončených registrácií. Vo finále nás ale zaujíma, koľko peňazí ľudia investovali

28.10.2021
Ondřej Karanský je marketingový manažér investičnej platformy Portu. V 153. epizóde povedal o prieskume trhu, o povedomí Čechov a Slovákov o forme kolektívneho investovania, o kanáloch, na ktorých pôsobia, pre koho je Portu určené,  z čoho sa skladá marketingový mix, ale aj tom, ako sa dá vypočítať návratnosť z kampane. Detailnejšie porozprával:  či si robili prieskum trhu o tom, aké je povedomie Čechov a Slovákov o forme kolektívneho investovania do akcií a dlhopisov prostredníctvom aplikácie alebo softvéru (00:58), či musia v rámci marketingu vysvetľovať, čo Portu je a čím sa zaoberajú (3:37), cez aké kanály ich nájdu noví klienti (4:42), čo je Portu iba pre early adopters (5:46), koľko ľudí sa stará o marketing v Portu (6:15), čo im bráni vstúpiť na slovenský trh (7:13), či je zo zákona potrebné, že pri prihlasovaní do Portu je potrebné zadávať dva doklady totožnosti (7:42), prečo sa charakterizujú ako technologický startup a ako chcú klientom uľahčiť nahrávanie dokumentov (8:27), z čoho sa skladá marketingový mix (9:05), ako dlho majú v televízii reklamu a či už dokážu kampaň vyhodnotiť (10:13), či je prostredníctvom televízie náročné zasiahnuť ľudí, ktorí sú pripravení začať investovať (11:40), či je v súčasnosti trend, že ľudia chcú investovať a či predpokladá, že trh bude rásť (12:14), či majú budget, ktorý môžu minúť na marketing (13:08), ako sa dá vypočítať návratnosť z kampane (14:59), aké KPI-čka sledujú v rámci marketingu (15:35), o mobilnej aplikácii a ako dlho je na trhu a prečo nie je plnohodnotná voči webu (16:16), o čom bude ich podcast (19:18), či sú klienti ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti s investovaním (21:02), ako funguje affiliate marketing a kto ho spravuje (21:49), prečo sa rozhodli pre AffilBox (22:27), v akých krajinách figurujú a aké sú ich plány s expandovaním (23:54), v čom sa Portu odlišuje od konkurencie (24:53), či si ľudia kúpia radšej byt alebo investujú do akcií a dlhopisov (26:14), ako ich ovplyvnil koronavírus (27:26), aké sú ich ciele do budúcna (28:03), či sú ich dva nástroje Portu Gallery aOpPORTUnity  v rámci Portu a ako sa dajú dobíjať peniaze na jednotlivých platformách (29:36), či plánujú, že sa budú dať v Portu kúpiť aj jednotlivé akcie (30:25), bez akých troch nástrojov si nevie predstaviť pracovný deň (31:00), do čoho investuje on ako fyzická osoba (31:42), či bude marketingová stratégia pre slovenský trh rovnaká ako v Česku (33:25). Sponzorom 153. epizódy Podnicastu je Seduo, partner pre online vzdelávanie firiem i jednotlivcov. Seduo ponúka viac ako 320 videokurzov od českých a slovenských profesionálnych lektorov. Naučte seba alebo zamestnancov všetko od cudzích jazykov cez používanie kancelárskych softvérov. Vyskúšajte vzdelávanie online. Klikajte na seduo.sk Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na peter@podnicast.com. Ďakujeme, že ste s nami a Support the show

Podcast Podnicast s Peťom Chodelkom je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.