PORADA - 278. Juraj Sasko (Visibility): Ako nájsť balans medzi kvalitou služby a budgetom klienta?
42:47

PORADA - 278. Juraj Sasko (Visibility): Ako nájsť balans medzi kvalitou služby a budgetom klienta?

30.01.2025
Prinášame vám pokračovanie v poradí už tretej časti konceptu #porada, tento raz bude zameraná na balans medzi marketingovou službou a rozpočtom klienta. Spoločne s Peťom bude diskutovať Ivana Brutenič - spolumajiteľka konzultačnej spoločnosti Sunday Flies, ktorá sa zameriava na LinkedIn, a tiež spoluzakladateľ a CEO sales digitálnej agentúry .out of spacetime Marek Didák. Tému dnešnej časti priniesol štvrtý a posledný člen #porady - Juraj Sasko – spoluzakladateľ online marketingovej agentúry Visibility, ktorý hľadá spôsoby ako prispôsobiť ponúkanú službu klientovi s menšími marketingovými skúsenosťami či rozpočtom. #porada sa skladá zo 4 častí. Prvou časťou je opis. Opisujeme situáciu alebo problém, ktorý treba prebrať. Nasleduje upresnenie. To pozostáva z kola otázok, ktoré priblížia problematiku. Treťou časťou je brainstorming. Neradíme, ale skôr zdieľame skúsenosti a pohľady na vec. Záverom je rekapitulácia, zhrnutie nápadov a myšlienok. Ďalej sa v #porade dozviete: ·     Akými pomôckami možno zjednodušiť prezentovanie služby klientovi? ·     Ako škálovať ponúkanú službu podľa budgetu? ·     Ako spoznať marketingovo zrelého klienta? ·     Existuje rozdiel medzi B2B a B2C marketingovými kampaňami? ·     Prečo hneď na začiatku ponúkať tkz. Quick Wins? „Príprava marketingovej stratégie trvá aj pol roka. Marketingovo nezrelí klienti to prijímajú ťažko...“ – Boris Susko Poslednú časť tejto #porady, kde sa bude Ivana Brutenič zaujímať o spôsoby Ako šíriť ďalej povedomie o vedľajšom (know-how) produkte spoločnosti? Nájdete v Podnicast KLUBE.   Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept.   Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts.     Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na peter@podnicast.com.    Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast. Learn more about your ad choices. Visit megaphone.fm/adchoices

Podcast Podnicast s Peťom Chodelkom je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.