Podcasty v biznise

Podcasty v biznise

Ak podcast správne uchopíte a budete s ním cielene pracovať, dokážete z neho vybudovať svoj nový obchodný kanál. Jaro sa venuje obchodu od roku 2006 a podcastom od roku 2018. Rozhodol sa tieto skúsenosti prepojiť. Z voľnočasovej aktivity sa postupom času stal biznisový projekt s vlastným štúdiom. Chcete začať s podcastom? Alebo už podcast máte a nie ste spokojný s výsledkami, ktoré vám prináša? Jarova firma sa venuje okrem produkčnej činnosti primárne podcastovým konzultáciám a ukazuje firmám a jednotlivcom, ako z podcastov vybudovať svoj nový obchodný kanál.

Podcast Podcasty v biznise je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (6 epizód)

03:30
  
13.01.2023

06: Robte viac sebeckých podcastov

Ak robíte rozhovorové podcasty, jedna z najväčších vyziev je, aby výsledný rozhovor nebol iba povrchný pokec 🤮 Ako tomu zabrániť? Dnes som pre vás pripravil 2 tipy, ktoré vám ukažu, ako si vyberám hostí do svojho podcastu 24 Hodín na úspech.
06:08
  
25.10.2022

05: O čom v podcaste hovoriť a čo ak to nebude nikto počúvať?

3 pomerne časté obavy ľudí, ktorí uvažujú nad vlastným podcastom. 🎤 Ja nie som moderátor, nemám dobrý hlas🗣 Neviem, o čom by sme v podcaste hovorili👎🏻 Počúvalo by to málo ľudí Ako z toho von? Osobne mám rád „quick fix solutions“, ktoré dokážem zobrať a okamžite použiť. A presne takáto je táto epizód...
09:46
  
05.10.2022

04: Rozhovorový podcast: Prečo nemusí byť vhodný pre váš projekt?

Rozhovorové podcasty sú obľúbeným a často využívaným formátom. Nahrávanie rozhovorového podcastu však nemusí byť tým najlepším riešením pre každý jeden projekt. Aj keď je podcast kvalitný a prináša hodnotné informácie, neznamená to, že z neho budete mať nové obchodné príležitosti. V dnešnej epizóde...
06:20
  
06.09.2022

03: 4 tipy pre dobrý názov podcastu

Vytvoriť názov podcastu nemusí byť úplne jednoduchá úloha. A preto sa dnes sa vami podelím o 4 tipy, ktoré vám pri tvorbe názvu môžu pomôcť. Názov, ktorý vyberiete, bude spájaný s vašou spoločnosťou a tiež s vami ako s človekom, ktorý v podcaste vystupuje. Preto je veľmi dôležité, aby ste túto časť...
07:06
  
16.08.2022

02: Na čo často zabúdame pri tvorbe obsahu?

Predstavte si, že ste finančný maklér. Dohodnete si stretnutie s klientom... zazvoníte... otvoria sa dvere... a vy prvé, čo poviete je: "Dobrý deň, aké sú Vaše mesačné príjmy?" Ja viem, je to extrém a asi je ťažké predstaviť si, že by to takto niekto v reálnom živote skutočne spravil.  Alebo naopak?...
07:54
  
03.08.2022

01: Ako začať stretnutie s konkurenčnou výhodou?

Jeden z veľkých benefitov, ktoré podcasty prinášajú, je flexibilita. Ľudia podcasty počúvajú často, keď robia nejakú činnosť. Počas cestovania, pri cvičení, pri prechádzke... Podcasty poskytujú veľkú mieru flexibility. A tá výrazným spôsobom zvyšuje šance, že sa zákazník k vášmu obsahu dostane. A vy...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.