Hostia oceňujú priateľský prístup personálu | expertka na štandardy a kvalitu, Trinity hotels (Téma)
Na to, aby ste klientom vedeli čo najlepšie vyhovieť, musíte ich poznať, hovorí expertka na štandardy a kvalitu Trinity hotels Andrea Panyiová. Práve spätná väzba od klientov a návštevníkov je podkladom pre nastavenie štandardov kvality a školenia personálu. Trinity hotels chcú svojim hosťom poskytnúť nielen príjemné prostredie, ale aj nezabudnuteľné zážitky pre celú rodinu. Aj preto je základom vysokých štandardov vo všetkých hoteloch siete Trinity dobre vyškolený, usmiaty a ochotný personál.
Čo Trinity hotels návštevníkom ponúkajú a prečo sa hostia do týchto hotelov radi vracajú? Sledujte v relácii Téma s expertkou na štandardy a kvalitu Trinity hotels Andreou Panyiovou.
Podcast Podcasty istream.sk a TV Spark je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.