Každá reklama je risk, hovorí Matúš Hliboký z Triadu
Hosťom ďalšej epizódy Podcasttu je bývalý absolvet FMK a creativ leader agentúry Triad Advertising, ktorá v minulosti vytvorila legendárnu kampaň pre Absolutku. „Keď spravíš kampaň, ktorá pošteklí názory, tak väčšina ľudí začne o nej rozprávať. Či už v dobrom alebo v zlom, dokáže to pomôcť,“ hovorí Matúš, ktorý bol tento rok členom poroty v súťaži o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec. Kde sú hranice v reklame a dajú sa vôbec odhadnúť? Aj to sa dozviete v tomto podcaste.
Podcast Podcastt je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.