Nekalé marketingové praktiky a dojčenie
V tejto časti sa dozviete:
prečo vznikla potreba regulovať marketing pre výrobky, ktoré nahrádzajú dojčenie, že sa nejedná iba o umelé mlieko, že pokračovacie mlieka sú marketingový výmysel a že Slovensko pri ochrane žien a detí zlyháva. O reklame a jej vplyve na dojčenie sa rozprávala Zuzana Krišková s Andreou Polokovou z občianskeho združenia Mamila.
Andrea Poloková sa venuje podpore dojčenia a pomoci pri dojčení. Prednáša o vplyve pôrodu na dojčenie, kontakte koža na kožu bezprostredne po pôrode a rozmanitých aspektoch dojčenia. Vedie občianske združenie MAMILA. Je autorkou knihy Praktický návod na dojčenie.
Informácie spomínané v podcaste nájdete aj na týchto linkoch:
V ochrane pred rekalmou štát zlyháva: https://zenskekruhy.sk/v-ochrane-pred-reklamou-stat-zlyhava/
Prieskum podpory dojčenia: https://www.mamila.sk/sk/pre-matky/nemocnice/
Správa WHO: https://www.mamila.sk/sk/pre-matky/dojcenie-a/veda/who-2020-code/
Podcast Podcast Ženských kruhov je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.